Truly Follower

FB's Follower

DEAREST FRIEND !

Dulu masa aku tadika aku ade ramai kawan . Ainun , Athira , Shafiqah , Daniel :) Masa sekola tadika semua comot comot . heheh Masa tu kitorang tak paham pon ape tu makna kawan . Tapi mase tu mmg kitorang berkawan . Masok sekola rendah , kwn kwn tadika semua hilang menyepi . Jumpa plak kwn baru di sekola rendah . Masa tu dah paham sikit kot psl erti KAWAN Masa sekola rendah kwn kwn aku lagi ramai , Shanurizan , Julit, Daniel,  Iffah , Hasniza , Karthini, Ruthra Devi, Maria, Hayati :) Mereka semua baik sgt dgn aku . Makan sama sama . bawak bekal sama sama . belajar sama sama . Kongsi buku sama sama . Minum Milo sama sama. Darjah 1, 2, 3, 4 sangat seronok . sebab , hari hari jumpa kawan yg sama . Makin lama makin rapat . ermmmmm seronok berkwn dgn diorang kejap ajer .  Darjah 5 aku pindah lagi . So hilang kwn kwn aku . LOST CONTACT . arghhh . Kali neh jumpa kawan baru lagi . Syuhada, Farhana , Haneda , Sarah, Anis , Imran , Marwan , Syifa, Syifaa' . Masing masing dah janji "kita kawan sampay bila bila ok walau kita jauh mcm mana pon . Jangan lupa sapa2 ok " Sampay lah ke sekola menengah masing masing pegang janji tu . Disebabkan masala peribadi aku terpaksa ke KL . Terpikir janji tu tapi aku maseh pegang . Kat KL mmg 100% hidup aku berubah . Aku jumpa apa yang aku cari walau tak semua . Aku nak ape yang aku dapat walau tak semua .Mmg aku happy . Tapi aku x pernah lupa kawan kawan aku yang tadi dah aku senaraikan . Sekarang aku ada ramai lagi kwn . Marjan , ain , ekin, siti, fatin, anis, azzaniz , dana , una , semua semua lah . Byk sgt . Sampay sekarang tamat zaman sekolah masing masing dah bawak diri masing masing . Ade yang pergi belajar, ade yang sibuk kerja , ade yang tgh angau dgn boyfie , ade yang tetibe hilang . Aku plak kat mana ? Aku kat tempat yang sama masa aku pegang janji kwn kwn aku . Sekarang masing masing dah ade life sendiri , semua dah ade kwn baru, ade life baru , ya... kwn kwn lama mana ? sebelom kenal kwn baru , ya kitalah bff dia . kita lah terbaek utk dia . kita lah yg dia syg , xleh idop tanpa kita. Kita lah semangat dia . Now, everything was changed . Jumpa kwn baru . Dia lah bff aku , dialah terbaek utk aku , dialah kwn yg phm aku . Dia lah segalanya . tanpa dia aku xleh idop . HAHA hows funny man . Sekelip mata jer semua bole diubah . Konon di mata kita , kita lah baek . Ermmmm , its ok . Aku trima shj . Mereka mmg kwn kwn aku tetapi mereka bkn kekal utk aku . Aku pon bkn kekal utk sape2 . Dearest friend, Selagi kwn kita yg dulu kita penah janji or kita pernah ikrar dia sbg kwn kita , jgn lah kita lupakan dia . Ya lah , kwn kwn mmg senang nak dpt , teman teman ssh nak jumpa :)

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki