Truly Follower

FB's Follower

Lepak Bersama BFF adalah paling Seronok !

Yeah Laron sudah pulang dari Johor , so dpt ah lepak dgn dia . Janji nak keluar Kames , tak jadi last last kua arineyh (JUMAAT) . So, keluar mula mula pergi teman aku pergi interview . Lepas itu, mula lah buat helah si Laron neh . Nak cari MC utk hari neh tak dtg kelas . Ish Ish . Bole plak aku ngajo pergi klinik dpn uma aku neh . Ceh,, dtg konon2 ade saket . Jumpa Docto tros ckp tak saket tp nak MC . Doctor agak jadi bengong jugak sket yea di situ :) HAHAHA
Boleh plak dia cuma kene RM10 . aku dulu p RM30 kot . Siott !! . 
Lepas dah settle bla bla bla , Kitorang ke JLN TAR, Laron nak beli sandal . Orite , menapak ah sampay kedai yg mmg mnjadi regular cusomer mereka HAHAHAHA . Dlm kul 4 lebeyh gerak ke BB . Masok Pavi pergi beli tiket dulu . Tgk cerita Charlie St. CLoud. Sumpa doh cerita itu sgt sedeyh dan tanpa diduga si Laron mengeluarkan airmata dia HAHAHAHA cayalah laron , ku sangka aty mu keras doh . upenye selembut sutera HAHAHAHA . Ingtkan Laron bosan cerita tuh, upenye feeling abes :p :p 
Aku sedeyh jugak  but cool ah . takmo ah nanges kan nty kene bhn ngn Laron , bole plak dia yg over . Disini saya menyarankan agar pergi lah tgk cerita CHARLIE ST. CLOUD ini kerana penuh dgn pengajaran yea... Sgt Sgt menyentuh aty . OMG :) 

Lepas selesai , P Watson jap , then pergi jumpa Bestfriend aku lah :) SharfLAF . Yea, renduu dia kot . lama tak jumpa . Opss , dia suda masok gaji , dia ckp mau belanja :) Aww kebetulan mmg kelaparan ah kan . So apelagi . Blk singgah kt Golok then amek dia tros blk jumpa kt tomyam bwh uma aku :) Lepak mkn borak . Dlm kul 12 lebeyh cmtoh Sharf pon blahh . terima kasih abg sharflaf kerana belanja tomyam and sup tulang . awww delicious HAHAAHAH

balik uma mandi rest , tyto . Sajer kasi lambat blk so LAron pon terbabas tyto uma aku . Seronok dpt tyto ngn laron . yela lama dah kot dia tak sleepover uma aku kan.. sekaly sekala :) Ouhh thanks Laron Bestie :) ILY .   

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki