Truly Follower

FB's Follower

Open House :)

Dana,Zura, Eira,Mucux,Laron!
 
Selama beraya hari neh baru aku pergi open house rumah kawan aku . Today's open house at Taman Batu Muda and Gombak . I went to Putri's house at Taman Batu Muda . Around 1pm we reached . Alamak, macam awal pulak sampay coz time dtg langsung belom ade sape sape . Yg ade tuan rumah HAHAH Putri pulak baru nak mandi time tuh . entah ape ape =,= Dana and Laron blk uma Laron jap coz Laron nak salin baju . Aku n Golok ke rumah Putri teros . Awww rumah dia ade kucing . Tetibe Teringat Gapyl kucing kesayangan aku . :( Sumpa sedeyh . I need my Gapyl back . Give my Gapyl back ok ! Bastard that person who stole my Gapyl away from me. I will kill you if i know who's that person . Orite enough . Ekin pon sampay lepas itu :) Borak borak ngn ekin , mmg renduuu dia lah :) heee Hidangan kt rumah Put , Spagetthi and mee soup :) awww I LIKEEE . Put siap buat kek batik , coklat :) Aww i likee . Lepak lama jugak sampay lah jumpa ct and wow bf dia pon ade ok . then jumpa kwn kwn cina classmates dulu . Sumpa mmg renduuu ah kan . :( Snap snap picture . :) Dlm kul 3 kitorang pon gerak ke uma Qaz . Sumpa jln jem . menyirap jugak ahh .
Sampay uma Qaz perghhh uma dia ramai gyler :) mcm mcm makan adaaaa :P aku rambang mata kejap :) Lepak jap dlm uma then Qaz tetibe ckp nak p amek Zura n Eira . OUH MY GOD ZURA AND EIRA DTG!!!!!!!!!! mmg sumpa renduu dorang . terkejut dorang dtg coz sebelum neh dorang ckp dorang tak dtg . yeah its look like suprise :) Thanks :) HAHA Kitorang nek van dgn qaz HAHAHA sumpa kelakar . Qaz bwk van mcm babi ok ! hahahah mcm nak melayang aku rasa . Golok siap dah pening pening kepala dah :p HAHAHAHAHA . But seronok ah lama tak jumpa qaz kan . Dgr kata dia single ? haih... maakin ramai kot budak LAF single . Its ok . You guys going to be HOT after this . HAHAHAH CHILL . Sampay kt putra melati nmpk dah mek ZURA and EIRA and kwn mereka sorang FARAH :) Ok lah Farah mmg masok kepala ngn kitorang :) 
Sampay ruma Qaz teros mkn lah . Mula Mula kita mkn Nasi and ikan keli awww . sedap ok . Mcm nak tambah tp maluuu lah ehehehehe :p Lepas mkn duduk kejap . Snap picture . Then Second round mkn bakso ! :) perot aku kembong . Laron berpeluh2 mkn . Dana suda stop sbb perot kenyang HAHAHA . Air oren pon sedap . 5 6 kali aku ulank alik p tambah EHEHE . Nak buat cm ner air sedap . selagi bole amek aku amek .  Dlm kul 5 cmtoh Qaffa sampay . ermmm yela agak sombong kot . Dah maju kan... :) ermmm ok fine . tak kesah . Janji aku tak lupa kau ok shinchan . Dlm kul 6 kitorang pon blk lah , Bole plak golok tanak blk . nak lepak pulak gggrrrr marah btol aku . dah ah dia kureng tahu kl neh kang sesat ssh aty aku :( ermmm
Dlm kul 7 lebeyh aku sampay rumah . Mmg penat ok . Tapi sumpa saya sgt seronok ! hehehehe Jumpa LAFians sgt terbaek!
Pada sesiapa yg tak dtg pergghh rugi siot :) hehehehe . mkn mkn semua mcm gila :) oppss lupa plak nak bg tahu neh , baju aku comot masa minum air oren coz tumpah hehehe . Plus kene sup bakso heheh mmg comot . Golok marah aku.. :( ah comot pon takpelah eheee :) 

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki