Truly Follower

FB's Follower

Cat Lover ♥

comel kan :) 

Jeles tgk orang lain ade kucing besar cam nih . hehehe
nak tahu sangat diorang bg kucing tu makan ape..
buat jadi bantal peluk pon sedap doh hahahah

Ini kucing yang agak sosial okey . All cats, don't try this okey .
Unhealthy way . hahahah


kesejukan 

Kucing pon tahu gosok gigi . Buat malu je kalau tuannye yg tak gosok gigi
heheheheh Comel !

Macam tuan dia kan kan :) Entah berapa kilo ni .

Kebesaran Allah

aku pernah ade kucing mcm ni dulu .
Aku namakan kucing tu SIKAT .
Jgn tanya kenapa , aku pon tak tahu . 

Kucing semangat cenggini mmg suka tyto cm ni .
Dia mengimbangkan perutnya .
Kalau tidak nanti dia rasa berat sebelah

aargghh Kan best kalau Gapyl cm neh :(

Ini dia kucing samseng jalanan heheheh
corak dia lawa .
itupon ade yg tak bersyukur

garang betol!

Ini namanya kucing mengade ngade hahahaha

Santai :)

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki