Truly Follower

FB's Follower

Dating Ngedate eceehh =,=

Argghhh seronok betul dating datung di Bukit Bintang KL 13122010. Actually takde planning pon, secara tidak diduga masing-masing cakap jum ngedate. Hah ! semalam, mula mula mama mintak pergi bank , macam biasa bankin duit rumah. So petang tu gerak dgn mama pergi tempat kerja sebab nak amik points saya ! hehehe Boleh pulekk kali ni points dapat tinggi , Alhamdulillah . Nampaknya mama dan bf saya sgt tidak berpuas hati , lantas mama pon call manager. bla bla bla mmg betul point saya sejumlah itu kerana prestasi kerja saya bagus babe!! :) Yela, rezeki aku kot kali ni. Lepas ni rezeki orang lain pulekk. Namo jeles jeles okey okey. Sampay tempat kerja, sign dpt points.. Wahhhh mata keluar bentuk $$ hahaha So dengan seronoknya aku tanya bf, mana nak pergi, hehe Bf pon, ngedate jum. ORITE ! Mama pulek cakap "Haaa nak p perabihkan duit lerr tu!" Hahah mama ni buat lawak la.. Aku pon cakap "mana adelah, nak p makan je" =,= Dalam pukul 7lebih kitorang pon gerak ke Bukit Bintang.  Sampay je pergi bankin duit dulu pastu terus pergi makan, Yeah CARL"S JR huhuhuh Dapat jugak makan Carl's Jr, lepas gian gituuu, makan di Pavilion , Sumpa Pavilion cantik gila dan macam taktahu memang crowded nak gila! Jalan je sani sini orang bergambar, minta bf amek kan gambar , dia buat dekk je. Sumpa geram. Langsung tanak romantik langsung ggrrr. Slumber je dia cakap dia lapar. HuH! Terus masuk ke Pavilion pergi ke Carl's Jr, Nasib tak ramai org. Aku makan West Double Bacon Cheeseburger Medium Set + King Burger hehehe. Bf pulek makan Portabello Mushroom Burger Large Set gituu. Dasyat bukan? heee Agak lama lepak kat Carl's Jr.Lepas makan bla bla, pergi singgah Watson, biasala nk beli barang barang kemanjaan diri hahahaha . Aku just beli foundation Maybelline dan juga Eye Liner Double Intense Silkygirl :) Bf beli shampoo Head & Shoulder. Tu dia semua dia mau kasi tahu , hahaha blog aku kot so?? Ok ok dah tanak gado gado , lepas tu terus ke Sg Wang nak cari jeans. Sayangnya tak jumpa yg berkenan di hati , ade jumpa, saiz puleekk habis . Haihh . ramai betul yg saiz macam aku ye -,- Jalan jalan macam takde arah tuju, lepak duduk jap sambil tgk orang orang yang macam patung tu , ade Silver Man , Mask Man segala bagai . Dalam pukul 10 malam, kitorang pon gerak balik. Singgah kat mama bagi duit, lepas tu pulang, Seronok jugaklah harini , bukan ape dapat jalan jalan :) dapat makan , dapat beli barang hehehe :) Ye, sangat seronok

Okey itu sahaja utk hari ni . Nk tgk wayang mmg tak sempat , maybe rabu kot ;) thanks for reading :) 

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki