Truly Follower

FB's Follower

Mengakui Kata Kata Eeda !

Cat Lover ! Yap Cat Lover ! Okey sebelum tu, baru baru ni aku bukak blogger kawan aku yg bernama EEda .Yeah, dia memang SUPERBB  CAT LOVER! Hahaha . Kalau tgk kucing kucing dia memang kita boleh tahu .Dan dia ade bagi satu statement pasal KUCING . Aku setuju dgn ape yg dia cakap.. Perlu ke nak pandang pada kucing yang berbulu lembut ? Kucing yg bulu cantik ? Ape kurangnye kucing biasa yang lain ? Dorang pon berbulu . Bercorak lagi tu okey . Tak patut langsung! Korang tahu tak kucing ni sesuatu yang sangat lembut.. Boleh buat korang tersenyum bila tengok kucing . Kalau korang ade masala , korang luang masa dgn kucing, tgk kucing tu buat ape . Kucing pon ade perasaan kot ! Dia pon boleh tahu kalau Tuan dia tgh ade masala ke , tgh sedih menangis ke, tgh marah ke.. Kucing parsi ke , kucing hodoh ke semua sama . Kalau nak tahu, bagi aku kucing yg korang ckp hodoh tu lah yg paling cerdik.. Kucing mcm tu lagi bagus dibela.. But, memang disini aku tegaskan, KUCING SEMUA SAMA !Hah Eeda, dorang bukan setakat tendang sepak sepak , ade yg PIJAK PIJAK , baling baling , sumbat dalam longkang semua ade doh.. Ade yg main lambung lambung dia sampay pening . Menganiaya binatang sungguh ! Aku rasa rugi tengok orang orang yang tak suka Kucing ni . Ape yang ade entah kt kucing ni sampay korang nak benci benci . Kalau tak suka kucing , jauhkan diri anda . Tak perlu nak mengasari kucing itu . Akhirat kelak tak pasal pasal korang terima balasan dari kucing tu sendiri . 

macam kucing Eedaa TOMMY hehehehe admire gila kucing cm ney

Hahahah and one more thing , Perempuan tergedik -gedik geli tgk kucing ? hahahah Rasanya kucing tu sepulo kali geli tgk perempuan perempuan gedik tu doh eedaa . HAHAHA Konon takut kene cakar lah , takot kene gigit lah bla bla . Kalau korang layan dia elok , dia pon elok balik dgn korang , Kalau korang buat jahat, dia balas lah balik . Kalau dia kucing yg sgt kotor atau mengganas , kenape dia dijadikan haiwan belaan ? Kenapa Rasulullah boleh sayangkan kucing ? Kenapa Allah jadikan dia haiwan peliharaan jika dia dikatakan kotor or jijk ? Kotor dan Jijik kan bukan sifat yg disukai Allah? Pikir lah. Jangan main sedap nak kutuk kutuk kucing .Mereka pon benda hidup macam kita . Dorang pon ada sebab kenapa ade kt dunia neh .

korang geli kucing sangat kan , ni haa kucing ni lagi geli tgk korang . amek kau!
Bila cerita cerita pasal kucing ni , sumpa renduuu Gapyl aku :( Dialah kucing terbaik untuk aku tahu . Dia tahu jaga hati aku , tahu guraw dgn aku . Entah ape silap aku , terus dia hilang:( 
Sebab aku suruh dia tyto dekat hall ke ? Sebab aku tak bg dia msuk bilik aku ke ? ermmm Sampay sekarang aku rasa menyesal . Lagipon time tu dia tgh gatal kan.. Aku tak kasi dia keluar . Sumpa sekarang aku renduu Dulu pagi pagi aku bangun tyto , dia ade je depan bilik aku tunggu nak makan . Dia bunyikan loceng leher dia je ingatkan aku hehehe . Pagi tu 1st May 2010 , aku tak dengar ape ape . aku panggil pon takde sahut . Ermm hilang semangat aku . Penat aku bela dia jaga dia . Tahu tahu hilang . Aku tahu ade orang amek dia Gapyl pulak jenis tak takot orang . mesty org tu dah amek dia . Takpelah harap dia jaga elok elok . :( aku masih tgu dia balik . Harap2 dia hidup lagi . 

ini lah Gapyl , tgk mula mula aku amik dia dari kedai mkn bawah rumah aku :) kurus kering :( sedeyh .
aku pon amek lah .
Gapyl :)
ini dia selepas 4bulan aku jaga dia
Dia selalu teman aku lepak dlm bilik . Katil aku pon jadi katil dia
ini selepas tujuh bulan aku bela dia :( 

ini pic sehari sebelum dia hilang lepas tu . :( :(
Sumpa aku memang sedih bila tengok gambar atas ni . Kenapa masa aku snap pic ni aku tak terasa dia takde dah lepas tu ? kalau aku tahu , aku nk peluk2 dia . Tak pon aku akan pastikan dia tak pergi . Ermmm bukan naseb aku kot utk bela dia sampay tua . ape ape pon aku sayang dia . Dialah terbaik .Sampay sekarang hati aku tak berminat nak bela kucing lain Aku maseh tunggu kucing ni pulang . Aku yakin dia cari aku blk or aku akan dapat jumpa dia balik . Iloveyou Gapyl 

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

2 comments:

  1. yup dats right,
    sdey kot tgk kucing kt kdai mkn, tepi jln,
    org sepak2 tendang je :(

    btw, comelnye GAPYL tuu.
    rse cm nk pelok je. wuu.

    ReplyDelete
  2. tahu takpe aku pon takleh tgk .
    macam nak bg je penumbok kat org tu .
    lagi lagi kalo tgk cina ke keling ke yg buat cmtu
    nak je aku bls blk kt anjing .
    yela dorangkan suka anjing . huh !
    heee ni lah gapyl aku .
    sayang dia doh .
    kau macam nak peluk dia , aku mcm nak tapek2 dia
    geram sgt hahaha

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki