Truly Follower

FB's Follower

Apabila BerWebbie Dengan Diyana Tiara


Boleh gila kalau melayan kawan aku sorang ni, =)
Siapa lagi kalau bukan Diyana Tiara A.K.A Gebu aku
Hahahahahahaaaa
Semalam selepas aku webbie dengan BFF aku, Laron
Aku webbie dengan Dana ni 
Sumpa kelakar
Kerja nak berjoget je depan camera 
Ni jugak cara aku lepas rindu kat dia ='(
Renduuuu kau sangat tahu
Ini la hasilnya..

1
gedik
2
GILA
3
Sengal

4
-,-
5
time ni dana belum sedar aku snap picture
HAHAH

6
aku tunjuk jerawat belon aku :)

7
busukkk!!

8
Gggrrrrr
9

10
Tadaaaaa !!
Ini yang aku dapat masa webbie dengan dia
Suka betul !
Happenning ! heee
I LOVE YOU DIYANA TIARA BINTI HASNAN

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki