Truly Follower

FB's Follower

FASHA SANDHA & JEJAI PUTUS ! I LOIKKEE ♥♥

Cinta sejati Fasha Sandha dan Jejai sudah berakhir



keratan muka depan akhbar metro 25/1/2011

KUALA LUMPUR: Selepas sekian lama mengambil sikap tunggu dan lihat, Rizal Ashram Ramli, 34, atau Jejai semalam mengesahkan hubungannya dengan pelakon Fasha Sandha sudah berakhir dan pada masa sama menegaskan bekas isterinya, Nora Danish sama sekali tiada kaitan dengan perpisahan itu.

“Dia (Nora Danish) tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,” katanya menerusi e-mel yang dihantar kepada wartawan Harian Metro, semalam.

Kenyataan Jejai itu sekali gus menamatkan teka-teki yang sebelum ini dicetuskan Fasha atau nama sebenarnya Nur Fasha Sandha Hassan, 27, apabila berkata hanya dia dan Jejai yang tahu mengenai status terkini perhubungan cinta mereka.

Kiriman e-mel Jejai itu juga secara tidak langsung membersihkan nama Nora atau nama sebenarnya Nora Danish Mohd Hanif, 29, yang sebelum ini didakwa menggunakan keluarga bekas mentuanya untuk memutuskan hubungan Jejai dan Fasha.
Jejai berkata, dia terpaksa membuat kenyataan dan penjelasan mengenai status perhubungannya dengan Fasha berikutan terlalu banyak fakta tidak betul mengenai mereka diperkatakan media dan di Internet, biarpun dalam bentuk gosip.

“Walaupun dalam penulisan (gosip di akhbar) tidak menamakan artis berkenaan, tapi sesiapa yang membaca pasti akan mengetahui siapa artis yang dimaksudkan. Sebenarnya ia tidak pernah berlaku seperti ditulis.

“Dakwaan dia (Nora Danish) menggunakan keluarga saya untuk memisahkan (saya dan Fasha) tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,” kata Jejai menerusi e-melnya.


Jejai turut menegaskan dakwaan mengatakan Nora gila talak amat keterlaluan.

“Saya pasti dia (Nora Danish) tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,” katanya.

Jejai turut menegaskan kenyataan diberikan mengenai isu perhubungan cintanya itu yang terakhir dan berharap ia tidak lagi diperkatakan atau ada pihak cuba menjadikan ia sebagai satu isu.

lihat ni !

Menurut Jejai lagi, pengakuan ini terpaksa dibuat bagi menjelaskan kekeliruan dan fakta yang tidak betul mengenai mereka diperkatakan di media dan di Internet..
“Nora Danish tidak pernah masuk campur urusan peribadi saya. Apa yang berlaku antara saya dan Fasha sehingga menyebabkan kami berpisah tiada kena mengena dengan orang lain,”
“Dakwaan Nora Danish menggunakan keluarga saya untuk memisahkan saya dan Fasha tidak pernah berlaku. Apa yang berlaku dalam keluarga saya, saya tahu semuanya,”
“Saya pasti Nora Danish tidak pernah gila talak. Dia sedang mengenali seseorang, malahan saya mengenali lelaki itu. Dia seorang yang baik dan dihormati. Fasha juga tidak pernah mengugut saya. Itu adalah pasti. Dia bukan seorang yang berkelakuan begitu,”





Berpisah juga mereka akhirnya, kerana tiada jodoh? Ermm hanya Allah S.W.T sahaja yang tahu kebenarannya. Segalanya sudah terjawab. Jejai pun dah membuat kenyataan dan semoga Fasha dan Jejai berjumpa dengan pasangan yang lebih baik. =,= Semoga mereka meneruskan hidup dengan penuh tabah dan sabar =,= =,= =,= =,,= .



Sebab mengapa Jejai dan Fasha Sandha berpisah tidak pula dinyatakan.. tapi apa yang kami baca di Murai.com.my dan menurut informer Murai Batu..
“hubungan antara mereka putus disebabkan kerana Jejai sudah tidak tahan dengan perangai Fasha yang dikatakan agak suka ‘meroyan’ tak tentu pasal. Dek kerana itu, Jejai yang juga merupakan bekas suami Nora Danish ini dikatakan angkat kaki kerana tak mahu pening-pening lalat memikirkan sikap aktres jelita itu.”



TINGGAL KENANGAN

awww seksi .
sabar jela

kenangan
Ape motif ya mereka pergi parti Halloween tu?
ermmmm
Haihhhh -,-'''

Sabar je la...
ustazah aku tengok, boleh saket jantung
Comel betul Nora Danish :)
nora danish sempat update twitter beliau:

"Setelah dituduh bermcm mcm akhirnya terjawab. I really hope n pray selepas ini tiada lagi cerita yg mengaibkan org. Tq."

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki