Truly Follower

FB's Follower

Garlock, ILOVEYOU !

Ermm macam takde cerita je aku nak cerita, eheee
Harini off boring tak kerja, semalam pon tak kerja sebab tak larat
Esok kerja la macam biasa, kerja petang !
Boleh bangun lewat yeah ! 
Baru lepas tengok Awan Dania ni, macam biasa sentiasa kelakar
Korang tengok tak? tak tengok ? RUGI!

Hey tadi sementara tunggu Awan Dania,
sempat jugak lah IM kat Fb dgn Sayang aku :) heee i loikeee
Yela lama dah tak Im dengan dia 
i miss this dialogs
I love this
Imissthis
 Heeee suka betul dapat IM cm ni , yela tetiba Golok jadi gila cm ni
Bukan ape, saja nak gtaw aku sayang sangat kat kau Garlock :)
Kau sayang aku tak? 
Sayang kan kan kan kan ? Heeeee
I love you sayang ! 
   ♥   *ESOK*  ♥  ♥  

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki