Truly Follower

FB's Follower

Kerja Part Time Garlock

menyirap je tengok...
Ini lah kerja boyfie saya sekarang, melayan benda ni aje
Tengok la muka dia seronok betul bila dapat main
Macam budak-budak je
Balik kerja layan ni sebelum nak p kerja layan ni lagi
kawan yang melayan dia yang stay tingkat 11
Memang melekat hari hari berdua tu .
Haihhhh

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

3 comments:

  1. hahaha, style.
    bape eh harga kecikk tu??

    ReplyDelete
  2. wan : hah rm3oo lebeh kot
    tak perah amek tahu la tp dgr dia ckp lebih kurang cm tu la harga tu :)

    ReplyDelete
  3. haha ala 320 ajaa...siap modify sume habis 2000..
    ho3<

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki