Truly Follower

FB's Follower

KK Home Deco bersama Mama dan Kakak !


KK Home Deco. Tempat kesukaan kakak aku bila dia nak shopping barang barang rumah, bila dia nak mengubah suai rumah dia. Rajin kot kakak aku ni. Aku pon tak faham heee . Actually malas gila nak ikut la Kak Shela, saya mengantuk sebab yela baru balik kerja. Ermm kakak aku touching pulak, ok fine aku ikot.. Mula mula pergi makan dulu di Scrummy . -,- Mahal gila tapi makanannya siot macam tak berkenan di hati. Kenyang? Ouhh tidakkk..Lapar lagi. Hehehe Lepas makan terus ke Jalan Tar pergi beli carpet dulu. Then terus abang ipar drop kitorang depan KK HOME DECO ! eheeeee

ini dia KK Home Deco
Chop, ini bukan branch di Jalan Tar
Hanya gambar semata mata .
Heeee
Sampay je masuk la jalan jalan, kakak aku macam biasa sudah mula mencari barang barang dia.. Aku dgn mama jalan jalan tengok tengok apa yang boleh dibeli untuk rumah . Ermm mama cari pinggan dapat la dua tiga jenis pinggan mama ambik. Ermmm aku? takde mende pon nak beli, jalan jalan tengok aje, aku aim Starbuck kt depan Home Deco ni je , alahai tapi tak dapat beli. Kakak aku cakap tanak sebab nanti malam nak makan KFC, lagi mau Starbuck. Huh! bukan selalu kot . Haihhhh Boring tapi seronok la jalan tengok barang barang hiasan dalaman rumah kan, mula la Lyn Marzuki pon terbayang andai memiliki rumah sendiri..
Berangan Lyn tak habis habis, ini antara gambar yang sempat aku buat hal kan :) heeee

Tengoklah, geram betul tengok.
Heee nak beli tapi nak boh kat mana. sorry saya buta la bab2 ubah suai ni
heeee
Ala, nanti dah kawin ada rumah sendiri, aku akan panggil anak Eric Leong datang ubah suaikan, nak mintak Eric Leong sah sah time tu dia dah tua, dah retire okey. So anak dia lah aku cari, itupon kalau ada :) 

ecehh tengok mama, tengah pening nak pilih pinggan mangkuk
macam-macam pattern ada dan sangat sukar ya :)
aku? tolong tengokkan je ni

tengah buat promotion Discount Card, haihh tak abes abes nak abeskan duit masyarakat
Promotion tu la ini la.
Berlaku inflasi nanti baru tahu -,-

hah! cuba tengok betul betul, agak agak korang ape yg sedang cuba aku tunjukkan
Teeeeettttt !!!!
Masa dah expired  -,-
Haaa macam dalam game Monopoly tu :)
Unikkan!
Kakak aku beli banyak banyak 

See lagi satu :) agak2 nak main monopoly
beli la piring ni banyak banyak
susun buat bentuk monopoly, pakai dadu jutaria
guna la syiling dan duit kertas heee
UNIK SANGAT!

Lawa kan, ini dah digubah .
chop dah ade orang tempah :)
lawa kan,
Harga basikal tipu tu tahu berapa ?
Haaa Rm399
Mahal kan.. Unik punya pasal

suka tengok . kalau boleh berkayuh, dah bawak balik dahh

Kakak aku kusyuk pilih bunga nak letak di rumah baru dia
Haihhh pening
itu tanak ini tanak
itu tak lawa, ini tak ngamm haihhh

hah termenung je ye

aku suka konsep ala ala inggeris ni
smart kan, haaa tengok aje harganya
ada brann??

eh eh mama kita la :)
tengah tunggu kakak aku cari barang
ape lagi
1 2 3 snap !

heee buruk kot,
tengok aku la tukang bawak barang2 yg kakak aku dah pilih
seb baik pakai roda bakul tu
kalau tidakk jenuh nak angkat

helo, bukan setakat bakul ok aku tolong pegang
beg kakak aku sama :)

awwww gemok gila aku
mama lyn nak kurus!!!!!

thanks mama :) cover perot
cover cover :p
Penat suda berjalan, selesai bayar, aku ajak mama dgn kak shela pergi Maju Junction, heee jalan jalan eh aku pon beli la barang barang utk bilik aku, paling tak boleh blahh aku beli selipar rumah BARNEY :) heeee comel kan kan

ehee balik rumah terus bukak pakai :)
ouh purple!
ermmm lepas tu balik la, tunggu abang ipar aku pergi beli KFC :) mama belanja ! yeahhh ! Tunggu Kakak sulung aku datang jugak :) makan makan, borak , lepas tu aku kene siap siap untuk ke kerja , sumpa tak cukup tidur :( ermmm pergi kerja memang mengantuk, sebelum tu pergi rumah baru kakak aku di Batu Muda. Lepak sana hantar barang semua , mama pulak gubah bunga utk letak atas meja makan nanti rumah kakak aku. Mama saya sangat suka dan pandai gubah bunga okey ;) Don't play play .

dari kiri Kak Shela (owner rumah baru ni)
tengah ouh mama kuh! hahahaha
kanan, kakak sulung saya Kak Norly

ermmmm kusyukk

heee hampir siap :)
kak noly tgk nak belajar lerr tu
balik rumah mesti dia try try buat hahahahah

haaa inilah dia
lawa kan kan ? tapi bunganya tak banyak
Kak Shela tanak beli banyak2 tadi
skunk dah menyesal
ini je yg mama dapat buatkan

Irsalina Binti Muhammad Fisoll VS Muhd Rizqi Hakeem Bin Khairul Adli
Anak buah aku :)
Perempuan anak kepada Kak Norly
Lelaki anak kepada Kak Shela

ehee akem memang suka gedik depan camera
Salina suka buat buat candid katanya! :)

ecehh ada gaya x ?
heeee
*tak ready actually

yeahhhh budak nakal !
Ermmmm lepas tu, selesai sudah, terus hantar aku ke tempat kerja, memang penat tapi takpe sesekali kan. 
Kerja macam biasa, mengantuk tapi bisa bertahan ! :) heeeee so inilah activity gue pada hari ini :)

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki