Truly Follower

FB's Follower

Nur Shakira ♥



Semalam 27hb Jan 2011, saya lepak dengan Kyra lagi :)
Pukul 2 Kyra dah text tanya aku kerja pukul berapa
Dia kata dia on the way, alamak ! 
Aku baru bangun tidur time tu ! Aku mandi pon tidakk
Aku cakap datang lewat sikit, dia tanak dengar cakap
DEGIL BETUL ! Grrr
Pukul 4ptg, Si Jemmyl call
"woi kau kat mana , aku ada kat bawah ni, turun"
Alamakk, "aku busy la, tgh kemas uma ni"
"kau kemas uma? utk apa?"
Hahahah jemmyl tanya soalan yg bukan soalan hahaha
Nak tanak aku turun ah dah Jemmyl ajak ronda-ronda!
Heee ish tak sabar nak jumpa Kyra ni 
Tengah tunggu lif pon aku call lagi tanya kat mana heee
Turun bawah dah nampak dorang, terus gerak g jumpa Golok
Pergi tempat kerja Golok, borak-borak..
Pastu Jemmyl lak cakap dia lapar 
Apa lagi jum kita pergi pasar malam .
Jalan jalan dengan Kyra 
Beli Nasi Ayam Madu,jagung, kopok lekor heee
Air soya cincau, milo and kelapa.
Yummmmyyyyy 
Patah balik g tempat kerja sayang aku . Bagi makan
Kyra and Jemmyl pon makan kat sana . Hee
Borak-borak :) pukul 5:45pm dorang hantar aku balik sebab aku nak kerja
Best sgt dapat jumpa Kyra even 2jam sahaja :) 
Tapi pelik Kyra macam susah nak bercakap lah :(
ermmm takpelah , janji aku happy :)
Thanks Kyra !

Nur Shakira

Eheeee


Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

3 comments:

  1. Hee :) Sorry lah. Bukan tak nak cakap. Kyra penat baru balik sekolah kan. Selalu tidur nie kena jalan plak kan. Tu yang letih. Lagi lagi tetiba galok cakap pasal lyna tu. Haihhhh lagi terbakar hatinya nie. Terus tak berapa nak ada mood tapi cuba kawal. Hee :D Sorry tau lyn.

    ReplyDelete
  2. its ok , lin paham . :) ala golok memain , dia saja nak panaskan hati korang . Lyn paham , kalau lyn , lyn pon hangat ckp psl girl lain kan . rasa mcm kita ni taktahu something . HAH golok salah , lyn minta maaf ya . Mulut golok mmg suka cakap main lepas . nanti lyn cabai cili boh kt dia ok :) jgn la marah lyn sekaly :(

    ReplyDelete
  3. mane ade kyra marah lyn. kyra cume geram je dgn jemyl. hehe :D

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki