Truly Follower

FB's Follower

RANDOM QUESTION

Berikan nama 3 benda atau hal-hal yang paling anda cintai dan mengapa?
1)Internet - menghubungkan saya dengan kawan kawan tanpa batasan HAHAHA
2)Telefon - supaya senang hendak menghubungi sesiapa jika kecemasan
3)buku - saya suka membaca dah sukar nk beri pada orang lain

Berikan nama 3 benda atau hal-hal yang paling anda sukai dan mengapa?
1) ada duit banyak - saya boleh beli apa shj yg saya mahu :)
2) bersama kawan kawan - hati terasa girang dapat lepak dengan mereka
3) makan! - saya suka makan dan hidup untuk makan HEHEHEH

Berikan nama-nama ORANG yang anda cintai dan mengapa?
1)Mama - mama saya adalah yang terbaik
2) Laron & Diyana - kawan terhebat dan sekepala yg kuat eheee
3) my boyfie - pengarang sms saya
4) Aini, Kyra, Fatyn - Teman hebat di Facebook
5) semua yang mengenali diri saya

Berikan nama-nama 3 orang yang paling anda sukai danmengapa?
1)Mama - mama saya adalah yang terbaik
2) Laron & Diyana - kawan terhebat dan sekepala yg kuat eheee
3) my boyfie - pengarang sms saya

Ceritakan tentang sesuatu yang anda benar-benar peduli?
Ketika perut saya berkata dia lapar !

Adakah anda bermimpi?
Yea, selalu

Bolehkah anda ingat mimpi terakhir anda?
ya sangat ingat 

Apa tujuan anda dalam hidup?
Nak cari kemajuan dalam hidup dan cinta sejati dan dan kawan sejati heeee

Bagaimana anda menggambarkan diri sendiri?
biasa, senang, gila dan ketawa

Ceritakan tentang masa kecil anda?
semasa kecil saya suka keluar bermain, suka makan dan suka sgt pergi sekolah
dah saya SKEMA

Beri saya 3 tempat anda ingin pergi bercuti?
1) Pulau Tioman
2) Australia
3) mana mana tempat yang ada entertainment dan fun !

Jelaskan kemalangan anda telah melihat atau mendengar tentang?
ermmm entah taktahu, ngeri sgt

Bila tahun anda adalah yang paling bahagia dan mengapa?
Tahun 2007 kerana telah berjumpa kembali mama saya dan bersekola di tempat yg baru
suasana baru dah plg penting PENGALAMAN baru :) heeee

Bila tahun anda tidak begitu senang dan mengapa?
Tahun 2009 kerana ia merupakan tahun terakhir di alam persekolahan, dan merupakan tahun SPM 
banyak masala timbul , byk dugaan dtg


Apa yang paling anda takot dan mengapa?
Paling takut ? Nerak . 
kerana tempat penyeksaan yg paling menggerunkan anak tekak saya

Apa yang anda lakukan di waktu luang anda?
online, makan , novel

Adakah anda suka coklat?
suka tapi tidak terlalu

Adakah anda suka hari hujan atau hari-hari musim sejuk salji lagi?
saya suka hujan ! :) saya suka tengok air

Yang merupakan bahagian kegemaran anda dari wajah manusia dan mengapa?
Mata kerana mata itu indah

Apa yang membuat anda bosan?
bila tak tahu nak buat ape dan apabila takde duit

Apakah  makhluk berkaki empat yang anda suka  dan mengapa?
KUCING ! kerana dia sangat comel dah bole dibuat kawan :)

Adakah anda suka makanan pedas dan mengapa?
suka sangat baru naik selera makan saya !

Adakah anda ingat guru kegemaran anda? Siapa ?
ingat, Ustazah Rohaya

Apakah 2 kerjaya kegemaran anda dan mengapa?
1)Guru- sebab saya suka semak semak buku murid dan banyak cuti HAHAHAH
2)business women- duit banyak dan bole cuti sesuka hati

Apakah hal yang paling sukar anda pernah harus melakukan?
berdepan dengan manusia yang ego dan sgt bongkak

Bila kali terakhir anda berbohong dan kepada siapa dan mengapa?
semalam, kepada bf saya . Kerana saya tidak ada mood

Ceritakan tentang sesuatu yang anda benar-benar menyesal?
Tahun 2009 tidak belajar betul betul 

Beritahu saya tentang kesalahan yang anda buat?
ada banyak lah... 

Ceritakan tentang seseorang dalam keluarga anda?
ermm mama saya, mama saya seorang yg lembut, baik hati .
garang ? TIDAK LAH ! sporting habis dan pemikirannya tidak kolot ok
saya sayang mama saya

Ceritakan tentang majalah kegemaran anda, buku atau komik?
saya suka majalah REMAJA, novel ALAF21 dan komik DORAEMON !

Ceritakan tentang seseorang yang anda iri hati?
kawan kawan saya kerana mereka semua suda pergi menyambung belajar

Ceritakan tentang sesuatu yang anda telah mencapai?
beli handphone baru dengan duit sendiri

Beritahu saya tentang hukuman terburuk anda miliki ketika anda masih kecil?
Kene pukul dgn mama sebab tanak pergi tadika mula mula

Ceritakan tentang ciuman pertama anda (jika mungkin)?
ermmm awesome !

Ceritakan tentang seseorang yang anda kagumi?
Seseorang yg sgt kreatif dah mempunyai idea yg hebat

Beritahu saya tentang sebuah negara yang anda ingin kunjungi dan mengapa?
negara Jepun kerana negara yg sgt maju

Ceritakan tentang muzik kegemaran anda / song / band?
suka muzik genre rNb or pop :)

Ceritakan tentang sesuatu yang anda akan dengan senang hati melakukannya lagi?
makan :) 

Nama 5 makanan kegemaran anda?
1) Fast Food -Mc'd, KFC, Carl's Jr
2) Nasi goreng
3) Nasi lemak
4) Western Food
5) makanan yang pedas2

Adakah anda suka membeli belah?
suka suka suka

Seberapa sering anda di dalam talian facebook?
setiap hari , kalau cuti kerja sepanjang hari :)

Sesuatu atau seseorang yang anda rindukan  sejak kecil?
Kucing saya bernama SIKAT

Adakah anda biasanya terlambat, awal atau tepat pada masa?
selalunya awal dan terlambat

Adakah anda bahagia dengan kehidupan anda untuk sebahagian besar sekarang?
maybe sebab saya dah besar heee

Anda boleh memiliki salah satu dari dua perkara berikut: kepercayaan / cinta? bagaimana?
Boleh kot. ermmmm kenali hati seseorang itu betul betul

Jika anda boleh pergi ke mana pun di dunia, di mana anda  akan pergi?
tempat yang semua benda mahal murah ada dan PERCUMA !

Adakah anda jenis teman yang anda ingin memiliki sebagai teman?
maybe sometimes

Teman terbaik anda meninggal, apa yang akan anda lakukan?
sedih tetapi redha dengan pemergiannya

Apa yang akan lebih sukar bagi anda, untuk memberitahu seseorang yang anda cintai mereka atau bahawa anda tidak mengasihi mereka kembali?
sukar utk memberitahu yg saya tidak mengasihi mereka kembali

Adakah anda kuno?
TIDAK ! jakun kengkadang

Jika anda boleh melakukan apa saja ATAU menginginkan sesuatu yang akan terkabul, apa yang akan anda inginkan?
SAYA INGIN KAYA SAMPAY MATI

apa nama tengah anda?
Binti

Seberapa besar tempat tidur anda?
Queen size

Musik apa yang anda dengar sekarang?
pop!

Apa saja 4 digit terakhir nombor telefon anda dalam?
6982

Apa makanan terakhir yang anda makan?
Pancake

Siapa orang terakhir yang anda memeluk?
boyfie

Bagaimana cuaca sekarang?
 Panas panas tidak :)


*Saya tag kepada sesiapa yang telah membaca entry ini. Jika anda, LIKE dan selepas membaca anda boleh membuat di entry anda :) Title Tag dari ......

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki