Truly Follower

FB's Follower

Sorry Sayang..

Hidup bercinta, berkasih, bermesra banyak sungguh rintangan. Ye tak semua indah seperti kita impikan, tak semua menjadi kenyataan dengan apa yang kita idamkan. Bermain dengan CINTA bermakna kita bermain dengan sebatang jarum, salah pegang boleh tercucuk, tersalah pegang bole berbisa kerana ia berkait dengan hati dan perasaan. Ermm apa pulak aku merapu ni, konon nak bermadah padahal tak kene langsung -,- Kenapa ye kalau bercinta mesti kene ada salah faham, perbalahan, pergaduhan, peperangan saudara hehehe takdela... Pelik Ermm dan semalam entah maybe aku la yang salah so aku sangat sedih okey. Aku tak faham kenapa aku jadi macam ini. Hati aku tak keruan memikirkannya -,-. Teruk sangat ke aku ni? Entah. Gila sangat ke aku ni? Entah. Ermm tengok takde sape pon boleh jawab . Ish yela besar sangat salah aku pada dia semalam, aku pon tak tahu kenapa diri aku macam ni. Aku sendiri tak tahu, korang lagi lah mesti taktahu kan kan? Ape aku buat semalam rasanya keterlaluan ke hah? Tidakkk aku cuma berperasaan ingin tahu, kenapa dia nak mengelak? Apa salah aku pulak pada dia? Susah nak faham orang walaupon bertahun kenal. Ingatlah hakikat itu Lyn Marzuki. Sedih dan kesal sangat semalam. Apa aku boleh buat, aku hanya dapat memohon maaf pada dia. Aku tahu aku banyak sangat lukakan hati dan perasaan dia. Kenapa? ENTAH. Hati aku pon tak pasti kenapa. Macam ada something dalam hati aku ni tapi sukar gila untuk aku meluahkan.. *alamak jiwang leleh* Aku sayang dia, ye sayang sangat sampai aku over control dengan diri dia, sampai dia mula dan terpaksa mengungkit apa yang dah dia KORBANKAN untuk aku. Terkejut, sumpah terkejut. Kenapa kau macam ni sayang ? Drastik gila okey. Tapi apakan daya, aku sendiri buat dia terpaksa buat semua ni *berapa banyak BUAT daaa* Rupanya dalam keriangan hari hari kau, dalam senyum ketawa kau, pada fizikal kau tercalit kesedihan dan sedikit kekesalan bukan. Kenapa dari dulu tak kau luahkan? Kau buat aku rasa bersalah dan sampay sekarang perasaan bersalah itu menghantui diri aku... Aku terkejut sedih hiba dengan apa yang kau katakan pada aku. Okey fine, aku salah sayang. Maafkan aku. Aku tidakk ego, aku tidak mau dikatakan penting diri. Aku sedia memohon maaf andai kata memang itu salah aku dan aku telah memohon dari kau. Aku sayang kau ok, aku sayangkan kau. Macam aku boleh hidup tanpa kau pulak kan.. Memang TIDAK jawapan aku . Kau sendiri tahu. Aku di sini mohon jutaan maaf dari kau ok. Aku janji aku tidak akan mengulanginya lagi . Insyaallah . Aku sayang cinta kau . Ingat itu. Takkan pernah ada yang lain . Itu janji aku..

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki