Truly Follower

FB's Follower

Thanks Nur Shakira And Aini Razali :)

Weyh, korang sehat? Tak sehat? Ada Lyn Marzuki perasan? Heheh
Guraw je, korang tak sihat makan la ubat, takkan itu nak kene ajor
Ok, Entry ni bukan apa, just nak ucap TERIMA KASIH pada mereka-mereka
Pasal apa?
Ermmm mereka mereka ini telah menolong aku editkan gambar.
Cantik gitu. Aku suka tahu . heee Baik hati sungguh mereka mereka ini
Siapa mereka ? heee mereka adalah 
Nur Shakira dan Aini Razali
Mereka teman buah hatiku di Facebook merangkap adekadek gedik aku
Hehehehe hari hari mesti berinteraksi dgn dorang 
TAK SAH TAK INTERAKSI .
Baru baru ni pulak Kyra ada edit picture dia,
Aku berkenan so minx dia editkan :)
AWWW dapat sambutan yang hangat di FB nyahhh
I LOIKKEEE 
 Ni picture hasil editan Nur Shakira

Ni yg Kyra edit untuk Lyn Marzuki
Cantik bukan.
Tak cantik? haa korang pergi ke fb aku doh
Check tengok berapa ramai LIKE
LIKE tanda SUKA ngekk
hehehe bukan nak megah cuma appreciate ape yg Kyra buatkan
dan sgt cantik ok Kyra
Selesai yang Kyra buatkan 
Then tengok blog Aini , banner dia sumpah lawa
Dia cakap buat di Thebannermaker, alahai aku ni buta kreatif
Aku mana reti bab bab edit bla bla bla. 
Setakat hitamkan gambar, cerahkan gambar PRO AH hehehe
So Aini pon dengan suka hati tawarkan diri
Ish rezeki jangan dibuang ;)
Aku pon ok lah, so dia tolong besarkan sikit saiz banner aku
Then letak sikit url blog aku atas picture tu .
Ini dia hasilnya

see ini Aini buatkan
SIMPLE? eh tak lah bg aku lawa
nampak lain , besar puas hati
thanks aini :)
tgk ade url blog lagi, kalau takde tu cm ne kau nk cari blog aku
heheheh 
Haaa inilah kerja dan hasil anak anak ikan saya
hahahaha cantik kan
ape ape pon terima kasih sayang sayang :) 
Sudi buang masa selama beberapa minit heee :)
thanks alot 
ILOVEYOU GUYS !

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki