Truly Follower

FB's Follower

2 Years 11 Months

Alhamdulillah, Alhamdulillah, Alhamdulillah 
Syukur ke hadrat Illahi kerana usia perhubungan aku bersama dengan teman hati aku masih berjalan hingga ke hari ini. Bersyukur masih mampu berkongsi hidup dengan beliau biarpon adakalanya berselisih faham, bergaduh, bermasam muka, tidak bertegur. Segalanya masih elok dan aku harap biarlah aku kekal dengan beliau hingga ke akhir hayat aku. Ya hari-hari aku bersyukur kerana masih dapat melihat beliau, dapat menatap muka beliau dan masih bisa bercakap dengan beliau. Aku harap tidak ada sesiapa yang mengganggu hidup aku dengan beliau. Hanya Allah S..W.T yang bisa menentukan segalanya .

Khairul Izman : I love you sayang. I love you more than yesterday and always keep loving you no matter what happen. Unless if something happen to me. Two Years and Eleven Months been together is means a lot to me.
Do take care of yourself and please behave yourself okey. You're not a child anymore. Behave like a man but not like an oldman tho ! HAHAHA. I don't care what peoples keep talking about us as long as we know what actually happen ok :) 
I LOVEYOU . EVERYDAY. IMISSYOU. EVERYDAY

iloveyou
truly from my heart and directly goes to you
HEHEHEHE


Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki