Truly Follower

FB's Follower

Apabila Lyn mengemas & ubahsuai bilik beliau!

Hari ini, 02/02/11 hari Rabu yang sungguh panas -,-
Aku kerja malam der.. Pukul 7 masuk kerja, (OT)
Nak tidur siang tak boleh sebab panas gila cuaca
Kalau tidur bangun sure kepala ni bagai nak cair HEHEHEHE
*Gelak la sikit aku buat lawak ni* -,-
So fikir fikir nak buat apa ya, makan ? HAHAHA Jangan, gemok!
Ermm so fikir lebih baik aku kemas bilik aku yg dah macam ZooPelangiCondo
Mula ingat nak kemas biasa sapu sapu, mop-mop, buang sawang, habuk!
At last, ish baik ubah suai sikit, eheee bagi ade perubahan.
So aku pon ermm ubah katil, ubah almari buku, ubah kipas segala bagai
Ishh punya la banyak habuk bawah katil, tepi almari, dalam laci haihh
Sambil buat kerja sampay bersin bersin. HEHEHE @,,@
Agak penat jugak lah tapi kira puas hati la nampak tersusun
Nak buat jadi muzium pameran pon bole *NADA BERLAGAK*
Aku siap tukar cadar katil, basuh comforter, basuh selimut
Takleh blahh bantal comel Mr Bean pon aku basuh. =,=
Ermmmm dekat 1jam lebih la baru agak sempurna bilik aku
Even tidakk la terlalu lawa mcm bilik ini

ini dah terlampau lawa . 
Ok ok, ini hasil la selepas aku kemas sikit sikit :)

ini lah katil aku :) heee
takde la lawa mana pon, cadar pon simple
Masih mencari cadar purple :) 


eheee almari buku tiga tingkat itu mesty berdekatan dengan katil aku ya
Tak boleh letak jauh2, malam malam nak amek baca susah :)

ini sebahagian dari novel novel aku
Atas sekaly tu Al-Quran, laci pertama koleksi novel ALAF 21
Laci kedua koleksi novel remaja AIN MAISARAH
laci last bawah tu, buku buku note aku :)
itu selipar kesayangan aku pakai dalam rumah
itu bola bowling :)

eheee di sini la aku bermekap, touch up, meroyan :)
bercita-cita nak tukar almari mekap nanti :)
kakak aku cakap sekarang ada promotion di Cavenzy . aww
Ok Ok zoom sikit......
simple je, boring je kalau tgk.
yang aku nak tayang sebab atas meja tu dah kemas
kalau tidak sumpa berselerak !

Haaaa ini lagi sebahagian buku buku yang aku suka membaca
yang beg purple tu barang2 mekap aku kalau aku nak travel
laci belah kanan sekali buku buku keinsafan -,- heee
tengah tengah ni buku CLEO
tepi kiri resume aku, calculator, fail fail serbaguna
haaa yg dalam bakul tu, koleksi buku REMAJA, INTREND, CLEO pon ade
Ermmm macam macam lagi la (LUPA)
Yang atas tu dalam tong Pringles tu dan mana mana yang macam tong tu semua
duit syiling. ade utk duit 50sen,20sen,10sen dan 5sen :) saja buat koleksi
yang bear biru tu tempat letak hp saya :) Laron pon ade jugak :)
haa yg tong puteh botol susu tu, semua resit resit barang2 yg aku beli
banyak kan, nak claim nanti =,,=
see, simple je, barang2 aku tak mcm girl yg lain yg suka ade macam2
COMING SOON ya aku bikin cm tu
ini antara koleksi beg aku yg selalu aku guna
Yang jarang diguna ada dalam almari sebelah tu :)
heeee nak kene buat rak utk beg jugak ni kan kan heee

ini lah bear bear aku yg aku sayang
CJ7 tu hadiah besday dari Golok utk aku :) semasa aku umor 16 tahun
bear ala ala setan tu, Laron kasi kat aku
dia pon ade satu warna hitam :) aku merah !
thanks ya !
belakang tu? haihh barang barang spare part utk race car


 Ok, inilah serba sedikit tentang bilik aku setelah aku kemas n ubahsuai
Ermmmmm aku akan cuba ubah suai lagi
Aku nak :
  1. Cat dinding bilik aku colour purple, seluruh ceruk piruk dinding dalam bilik au -,-
  2. Ermmm nak beli set bilik tidur yang baru. ada katil, almari baju yang besar, dan meja solek
  3. Beli almari kabinet yg boleh letak lagi banyak majalah, buku dan buku hehehe
  4. ermmm beli cadar baru yang lagi comel dan pastinya colour purple yah !
  5. ermmmm kalau boleh tukar bantal lah yang lagi empuk dan sedap utk bina peta yang baru -,-
  6. ermm bantal pelok sosej busuk aku tanak tukar lah, sayang tu . nanti tukar bau dah lain :) 
  7. tukar langsir baru , beli langsir yg ada kaler purple campur pink sikit .
  8. Beli lagi bear bear byk byk :) letak atas katil so tidur takde la rasa mcm kosong :) 
  9. letak carpet yang comel :) pastu buh bantal kecik kecik atas carpet tu :) ala ala SANTAI gituuu
  10. Ok Ok last sekaly, saya bercita-cita nak pasang aircond di dalam bilik saya ! :) ala ala hotel gituuu

Ermmmm harap harap tercapai lah sepuluh perkara ini :)
YOU JUST WAIT AND SEE ok teman teman 
Daaaaaa

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

1 comment:

  1. rajennya kemas bilik :)
    Follow me back ;
    http://lionelasyraaf.blogspot.com

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki