Truly Follower

FB's Follower

Contest Aku & Kucing

MARI RAMAI RAMAI JOIN CONTEST INI 





Saya Pon Join ! :)





Aku & Kucingku bernama Gapyl . 
Kucing ini merupakan jantung penawar hatiku
Memang sumpah aku sayang gila kat dia sampay aku mati
Sumpa aku takkan pernah lupakan dia sampay bila-bila
Gapyl adalah seekor kucing jantan 
Aku berikan dia nama GAPYL kerana dia berwarna oren seperti GARFIELD .
Dia sgt HyperACTIVE . 
Opps, saja kasi gambar lebih utk menunjukkan betapa aku sgt sayangkan dia
Sorry ya kasi lebih :)

saya TAG:

Saya merupakan Follower anda yg ke
shaizhar - 264



Ok, setakat ini sahaja, dan saya telah mengikuti segala arahan
Harap-harap saya dan Ida Latif boleh menang :)
Alasan ? Hahaha kerana kami pecinta Kucing ! :)
TQ

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

2 comments:

  1. tq joint. tapi minta tolong letakkan penyertaan kat ruangan komen entry contest aku & kucing

    good luck!

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki