Truly Follower

FB's Follower

Jom join FACEBLOG !

Okey, baru-baru ni aku ada bukak blog adek terchenta aku, Aniesh Wahab. Bila terbukak akan ternampak, bila ternampak akan tertengok, bila tertengok akan tersuka, bila tersuka akan terpanggil, bila terpanggil akan tercuba, bila tercuba akan ternak, bila ternak akan ternekad..... So aku tengok adek aku ade buat entri pasal FACEBLOG. Haihh macam macam kan sekarang, heee hebat betul dunia alam maya ni. TABIK gila lah... So, aku pon click kat JOIN US. Saja nak tertengok kan.. Memang macam interesting dalam erti kata melayu tulen, MENARIK ya . Aku pon berkira-kira campur tolak darab bahagi pecahan perpuluhan teringin nak join, so sekarang memang aku dah join :) dan dah follow la segala rules dia... So korang, apa lagi, sesiapa yg follow blog aku, ANDA DIPERSILAKAN click pada banner di sebelah kiri anda cari Fb yg berwarna merah jambu gituuu ya :) Lepas click, follow la langkah seterusnya :) Selamat mencuba . 


JOIN US !



SELAMAT DATANG DIUCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI HADIR KE THE FACEBLOG. TUJUAN FACEBLOG DIWUJUD IALAH ATAS DASAR UNTUK MENGUMPUL DAN MEMBINA SATU KOMUNITI BLOGGER KHUSUSNYA DI SELURUH MALAYSIA DAN DUNIA AMNYA. MARILAH KITA BERSATU DAN BERKERJASAMA DALAM MEMBANTU RAKAN-RAKAN BLOGGER KITA DI SELURUH MALAYSIA. SEPERTIFACEBOOK, KAMI JUGA MEMPUNYAI TUJUAN YANG SAMA IAITU MENJALINKAN HUBUNGAN YANG LEBIH ERAT ANTARA PARA BLOGGER DI SELURUH MALAYSIA SELARAS DENGAN TEMA YANG KAMI GUNAKAN IAITU SEAKAN-AKAN TEMAFACEBOOK. SERTAILAH KAMI DAN BERSAMA KITA MEMERIAHKAN DUNIA BLOG MALAYSIA.
TERIMA KASIH



Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki