Truly Follower

FB's Follower

Laron Sleepover Di Rumah Saya !

Hari ni Ahad, 30/01/2011 Laron text aku, "Shisha still available in ur house?" aku pon reply " Of course, come to my house and we shisha together" HAHAHA Memang agak gedik ah di situ tetiba nak speaking spokong London Paris pulak kan.. Time tu pulak memang hujan NON STOP okey. Cuaca sungguh sejuk ala ala berada di kawasan salji. Memang nak ke mana pon susah, kene berpayung sentiasa. Dari pagi aku datang kerja sampay ke malam memang hujan tak berhenti.. Cuaca mendung suram sangat. Dah dah Lyn, udah udah la buat perumpamaan, tengok tengok followers kau dah boring nak baca tu, weyhh jap jap jangan blahhh lagi, ok ok aku nak sambung cerita balik ni. Lepas tu, Laron reply " I will inform you later" Lepas tu dalam setengah jam, Laron text balik cakap "jumpa kat KM la aku nak buat cermin mata" Hahahah Hilang terus speakingnya, aku pon reply " Datang tempat kerja aku dulu lah, gerak dengan aku, takot nak pulang sorang2" Hahahah Dalam pukul 3:15pm sampai la Laron, lepak dulu borak dengan mama, mama soh Laron tyto uma. Hahahaha Laron pon ok dia tyto uma . HAAA suka !! best gila ! aku ada geng nak main :) "-" JANGAN PIKIR LAIN LA NGEK ! Lepas tu pulang singgah KM buat cermin mata, jalan jalan pergi Watson, Guardian pastu balik. Makan di rumah aku kat Tingkat 3 :) Sedap gila makan. Lepas makan balik . Relax. Malam tu kegilaan Lyn Marzuki bersama Laron Md Ariffin memang menjadi menjadi . Laron ajak scrub scrub badan . HAHAHAHAH apa lagi aku on aje :) Dalam pukul 8 kitorang dah siap berkemban nak masuk bilik air . heeee *KONONNYA* . Lepas dah masuk bilik air haa amek kau, berbogel bogol ah kitorang. Yela, nak scrub badan kan, kene la bukak towel tu hehehe . Laron scrub badan aku, aku scrub badan dia. Hello bahagian belakang badan la.. Tempat lain sendiri gosok ah! HAHAHAHAH lepas khidmat ala ala spa, kitorang bukak khidmat saloon pulak, Laron shampoo kepala aku, aku shampoo kepala dia. Hahaha sumpa time tu memang dah telanjang bogel gila. Ah ada aku kesah. Apa dia ada, aku pon ada :) bentuk pon sama je kot. Nak kesah amende kan. Haaaa? apa apa ? Picture? Hahaha pernah rasa kene sumbat dengan batang buluh tak? Haaa nak rasa ? tanak kan.. so jangan tanya . Agak &^*%$%( di situ ya :) Pukul 8 masuk bilik air pukul 9 keluar bilik air , Heee hanya 1jam ye teman teman :) Lepas tu, sesi urut kepala :) heheheh then turun pergi beli burger , naik atas makan sambil tengok cerita Alice In Wonderland :) hehehehe . Memang seronok ouh dapat abeskan masa dengan Laron . Bestfriend sendiri kan... Lepas tu kitorang pon tyto :) heee Penat...

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki