Truly Follower

FB's Follower

Our 3rd Anniversary

HAPPY 3RD ANNIVERSARY LYN & GARLOCK 

Our Anniversary Cake :) 
Black Forest Secret Recipe
3 stand for 3rd Anniversary
Macam kene paksa je
Aku memang happy
25/03/2011 hari yang sangat aku tunggu ehee yela yang ketiga tahun aku bersama-sama dengan Garlock Sham atau mengikut nama saintifik a.k.a IC ialah Khairul Izman Bin Shamsuddin. Alhamdulillah sudah 4tahun mengenali beliau dan sudah 3tahun menyulam kasih. Ececececehh *ayat yg agak batak*
So harini, planning nak berdating. Act takde la dating sangat kira nak keluar bersamalah.. Jalan-jalan makan makan. Kemana ya? KLCC laaaa . Saja nak ke sana sebab kitorang memang JARANG ke sana, Ingat lagi 1st date kitorang dulu di sana laaa, So harini dah cukup 3tahun bermakna lepas 3tahun baru nak ke sana lagi :) Memang seronok la ke KLCC biarpon sesak bagai nak gila, dengan macam-macam pe'el orang.. GGgrrrrr 

Aku dengan Garlock mmg dah lama nak makan steak, so harini kitorang planning nak makan di San Francisco Steakhouse (HALAL OK) Pergi time lunch memang sesak sikit lahh . 

SAN FRANCISCO STEAKHOUSE
Roti ini memang sedap :)
Yummy!
Sup :)
Sandwiches Bread Set :)
T-Bone Steak 
Grilled chop
Awwwwooummmm
suka tengok dia makan


Habis sudah
Can I get the bills please
Dan gambar terakhir itu merupakan resit yang akan saya claim di Bank Negara HAHAHA
Sumpa, kenyang gila. Happy sangat makan dengan boyfie. Dengan view mengadap air pancut KLCC tu :) Ehehehehe Lepas makan jejalan jejalan memang tak tahu ke mana mana. Sampay diPetrosains , cakap kat boyfie, "Jum masuk Petrosains nak tak?" Boyfie pon "Jum" . Beli tiket RM12 sahaja :) then masuk, Yang masuk semuanya budak-budak, tapi tak peduli. Masuk je



tak bole blahh tengok Dinasour ni menyanyi HAHAHA
Hahaha tak banyak gambar amek sebab tempatnya boring . Yang paling best dapat rasa keadaan ketika gempa bumi, memang terasa macam betul-betul gempa bumi, so pada sesiapa yang nak merasainya, pergi lah ehehehe and one more thing, saya dapat rasa menaiki kapal terbang terus ke plantar minyak Petroleum :) hahahaha kelakar gila . Lepas tu, jam dah pukul 4 lebih, boyfie cakap "Jum pergi Aquaria" aku pon " jum sahaja" hahahaha Seronok dalam Aquaria, dapat tengok Jerung secara life! dapat tgk ikan pari besar punya, haihh mcm2 ade, aku ade beli souvenir lagi :) eehehe chop, sebelum pergi Aquaria aku terserempak dengan BFF aku, Sharf Azmi di Toy R' Us :) ehehehe rupanya dia kerja situ, Hampir lupa :)


Sumpa takot :p
Ajak Garlock buat cawan ni :)
eehehehe


taadaaaaa :)


Eheee ini lah antara aktiviti kitorang sepanjang hari :) memang happy sangat. Keluar berdua dan harini kitorang dah berjaya pecah rekod tiada langsung pergaduhan kecil mahupon salah faham HAHAHAH Hebat, kau ada? ececececeehh





Ok, Thanks for everythings sayang, IloveYou so much . I hope our relatinship will be last forever
ILOVEYOU GARLOCK . 
IMissYou


last sekali ini dia kasi kt aku



AHAHAHAH suka sangat :) Thanks 
My Mr. Domo Domo!

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki