Truly Follower

FB's Follower

Isnin OFF day yang BEST =)

Apa yang best sangatnya Lyn Marzuki ? -,-
Ahaa ini nak bercerita lah ney . Isnin, 21/03/11 macam biasa aku OFF kan, dua minggu sebelum tarikh ni, aku planning dengan Diyana Tiara , Ekin dan Siti Zuliha nak naik Genting Highlands, ecehh bajet je semua ok ok bla bla at last tak jadi sebab Siti cakap fulus belom mariyyyy , Ok Fine so tidak jadi . So alang-alang dah cuti, Diyana pon memang tengah gap study, so ajak dia keluar temankan aku beli present for my hubby lah.. Ekin biasa la kejap bole kejap tak haihh . Perghh lama tak jumpa Diyana so ada masa terluang memang lepak laaa. Pagi Isnin aku kene buat Wake Up Call untuk Diyana pukul 8:30pagi. Call handphonenya off. 
Nak tak nak aku pon call je rumah dia, then maknya pergi kejutkan dia HAHAHA . Pukul 10am bersiap ala kadar sudeyhhh . Tunggu Diyana datang ambik aku.. 


So tujuan keluar :

  1. Nak pergi buat Facial di Adonis tempat kerja Fatin Aini . Dia yg kerjakan muka aku
  2. Nak beli present untuk boyfie , jejalan cari barang yg boleh dibuat present . HAHA
  3. Nak lepak bersama Diyana Tiara, jejelan usya mamat (HAHA bkn aku ok yg usya)
So itu lah antara Objektif saya , HAHAHA Tengah seronok jejalan, Ekin text cakap" aku otw pergi kat korang" Sangat mengejutkan ok HAAAA *ok enough* 


Ya Allah sumpah naik motor dengan Diyana sangat menakutkan, Dia bawak mcm la aku ni pakai pelampung keselamatan kat belakang.. Dengan belok mautnya, dengan terangkat2 motornye haihhh Tuhan jela tahu perasaan aku masa duduk belakang dia. 


Sampai BB pusing dua tiga kali pulak tu nak cari parking, dengan JAMMED nye.. 
At last jumpa jugak, parking terus ke Pavilion sebab appointment dengan Fatin Aini pukul 1pm. Buat facial dengan Fatin Aini memang tak jadi pape la kan, geli siot dia main urut2 muka, bdn aku hahaha Extraction paling tidak boleh blahhh SAKIT!!! Lepas tu entah la macam-macam dia buat dengan muka aku sampay last dia bagi aku pakai masker, memang takleh gerak kemana mana la kan.. Keras je, time tu baru aku duk diam hahaha 
Dalam pukul 3 selesai la facial, aww i like .. Muka ku berseri2 hahaha . Terima kasih !


Terus pergi Food Republic jumpa Diyana and Ekin, time tu Ekin dah sampai.. Kitorang makan di Old Town White Coffee sumpa memang tak puas hati makanannya.. Semua cipot je. Bajet sungguh, dah la MAHAL ! ggrr Lepas makan terus gerak ke kedai Converse, saja tengok tengok apa yang menarik , barang lelaki yang menarik bagi aku hanya di Converse kot. Lama jugak lepak sana sebab tengah discuss dengan dua kawan aku yang sengal ni yang mana satu nak belikan untuk boyfie, HAHAH mereka sampai dah lemau duduk kt kedai tu.. Fine, atlast beli jugak.. APA DIA ? HAHAHAH mana bole kasi tahu, tunggu lepas 25hb la babe. HAHA
Tanak tahu ? Lah, tanak tahu sudah...Do I care? HAHAHA *enough Lyn* 


Aksi gedik yang pertama


aksi gedik yang kedua

aksi gedik yang ketiga


**psssttt Tandas Pavi dah tak boleh bergambar derr , siap letak note *NO PHOTOGRAPHY* 
Tapi, ada Lyn kesah? HAHAHAH


Dah dapat barang di Pavilion, terus ke Sg Wang, Diyana pergi ambik motor Ekin yang entah mana dia suka suki parking, Haaa amek kau, ken SAMAN sudaaa . DUA SAMAN pulak tu. Kesian Ekin, asal la kau pergi parking kat situ...


Dana bawakkan motor Ekin ke tempat parking kitorang lepas tu aku dengan Ekin, menapak ke Sg Wang dalam keadaan hujan yang renyai-renyai... HAHA 
Sampai Sg Wang pergi jejalan lagi cari satu lagi present utk boyfie, barang itu memang aku dah set dalam otak.. Terus pergi kedai tu, masuk terus amek bayar . 
Lepas itu, baru jejalan cari baju untuk diri sendiri, dapat lah dua helai baju itu juga atas desakan Diyana suruh beli . Taste kau memang best la Dana :) Thanks ! eheee Ekin apa pon boleh . :p HAHAHA Sempat jugak pergi kedai beli pembalut hadiah and kotak hahah Itu semua Ekin n Dana yg tolong carikan, tolong suggest segala bagai. Memang best ah korang, Kawan yg sangat bagus dalam bagi kerjasama. Chop, nak buat luahan bangga sekejap ni


"memang seronok la keluar semalam, even penat memang diorang sanggup la teman aku. Sampay kaki Diyana melecet merah gila, kesian . Ekin ok stabil je. HAHA Dorang tetap chill dan takde langsung mimik muka macam Tenuk Mati, Aku pon happy" 
*ok ok dah ye Lyn, habis ye luahan* :)


SERONOK YE DAPAT TALI 

Ini la gaya gaya minah senget yg sangat jakun nak beli tali gantung
Sorang nak beli utk ID kad MSU
Sorang lagi nak beli utk ID kad kerja punya
Hah! malas aku nak layan, penat .
duduk je tgk gelagat dorang . memang bising mulut dorang je




Lepas dah beli semua, apa lagi maghrib sudaa balik la derr , Boyfie minx belikan makan.
Belikan KFC la dekat area rumah, Lagi sekali aku kene menempuh jalan raya tanpa pelampung keselamatan dan kali ni sumpa mmg nak menjerittt!! Dana bawak lebih laju semata2 nak berlumba dengan Ekin , Siot gila. Aku kt belakang sumpah tawakal jela...
Ikot highway gitu alamakkk berdebar gila.. Kiri kanan kereta, lori bus ggrrrr T__T
Akhirnya, sampay kat Jalan Ipoh, pantang ade traffic light, memang bergambar,


kakak Dana bawak saya laaa :p




Ini dia Ekin , ecehh dengan motor dia.. HAHAHA

Sumpa tak percaya kau boleh bawak moto doh hahahaha
Kaki kau sampay ke ? HAHA terjengket2 aku tengok .
Ya ya aku bangga kau tahu bawak motor :)
Daripada aku ni kan.. hahahaha
Singgah KFC, beli makan, boleh pulak motor Dana buat hal!
Motornya tak boleh nak hidup. Sabarrr jela.. Stuck lebih kurang 10 minit ya di sana.. Memang motor Dana suruh kitorang balik kot . eermmm nasib badan.. Kalau tidak nak jejalan lagi . Haihh So pergi tempat kerja bagi makan, kemudian hantar aku balik . Lepak jap kt bawah rumah . Duk bercerita pasal saman Ekin yg tak bole blahh dapat dua kali HAHAHAH 
Papepon aku enjoy gila harini , dapat keluar dengan Diyana n Ekin. Dah lama tak lepak sesekali lepak memang best. Sumpa renduu kau Ekin.. Nak masuk sekola balik la ngn kau. ak study duduk sebelah2 dengan kau :) ermmm Thanks ok temankan aku :) 
Dana thanks ok bawak aku merempit bagai nak gila


DISINI AKU MENEGASKAN BAHAWA AKU FAILED UNTUK MENJADI SEORANG MINAH REMPIT YANG BERWIBAWA :) TERIMA KASIH.. :)`

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki