Truly Follower

FB's Follower

Melayan Kakak

Hari ini hari Sabtu,5hb Mac 2011. Aku keluar dengan kakak aku Sheila Marzuki dan MAMA aku . Pergi mana lagi, Bukit Bintang lerr, kakak aku cakap nak cari handphone baru, nak cari baju, brg bla bla bla.. HAHAH Pukul 10 pagi dah keluar rumah sebab pukul 3 aku masuk kerja. Terus naik cab sebab abang ipar dah awal-awal ke office. Takleh blahh Kak Sheila datang uma awal pagi. Ganggu aku tidooo sabar jela... OK, terus ke BB makan dulu di Pak Hailam Kopitiam kt dalam Sg Wang :) Perghh Kak Sheila selalu ke sana makan rupanya kalau dia balik ke KL . Lepas ni ada dah tempat untuk aku dan Boyfie lepak makan. Tak perlu ke Mc'd lagi! Eheee Ok, ok aku pon order la makan, aku makan Nasi Lemak Rendang Daging, White Coffee Ice, roti bakar set, roti bakar butter set perghh banyak gila.. Biasalah, orang belanja kita apa lagi kan :) Memang puas hati..





With my beloved sister ! :)
Sheila Marzuki
Dia la yg belanja aku makan harini hahaha


Yeah HARUS!


Sedap ok !
jangan jeles !


Hot White Coffee


Yeah My mom ! susah sangat nak ajak kua berjalan
Mama is the best ok!


amboyyyyy


Sumpa ini paling sedap dan 2kali order :p
hahahaha mmg sedap


Air aku lah :)
Harus ade SKY JUICE :)
Haaa lepas dah kenyang melantak, kitorang pon jejalan lahh. Kesana kesini sampay mama dah penat tercungap2.. Kesian mama. Pergi kedai Elianto, beli mekap masing2 . hahaha
Singgah F.O.S sumpah buruk perangai, cari baju seluar semua yg BUY 1 FREE 1. HAHA Banyak gila kakak aku borong. Mama pon sama.. Aku pon sampay pergi ATM mesin sebab nak keluarkan duit HAHAHA . Lepas tu pergi ke Lot10 singgah di Kayu Nasi Kandar, HAUS! Minum makan, pastu sambung jejalan di Lot10,tade yg menarik masuk balik Sg Wang. Kak Sheila belikan aku dan mama handbag! Aww <3 thanks sista ! 
Lepas tu, jam dah hampir pukul 3, so kitorang pon blk :) Terus hantar aku ke tmpt kerja.
Pastu mama balik, kak sheila pon balik. Sumpah penat tp best!!

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki