Truly Follower

FB's Follower

Saya Suka Domo !

Dulu aku tengok Bear DOMO ni biasa-biasa je kot . Tapi kan, lama lama jadi berkenan pulak..
Baru-baru ni ada nampak bear Domo Kun besar gila di Sg Wang.. RM600! Perghhhh
" Sayang, nak bear bear Domo tuuu " Dia bersuara "Jgn Nak gedik" Haihhh :(
Sumpa Domo comel , Saya minat Domo sebab dia comel cun cun HEHEH 
Dulu saya minat CJ 7, sebab comel jugak . Boyfie pon belikan bear bear CJ7 . 
Kali ni tidak lagi ke sayang :( 
Sayang, sayang, awak tengok ni , comel la bear bear ni , awak tengok betul2

comel kan bear ni sayang, bear ni mcm garang-garang tidak lahh
Saya nak ni...

comel kan kan -,-

naseb baik gapyl takde dah kalau tidak nanti bergaduh cm ni .
Haihh kan susah taktahu nak sebelahkan siapa =,=

Hahahahaha comel kan sayang kan kan
dengar tak yunk?
 Kalau laaa dapat pakai baju cm ni kan best sayang, tengok ni 

Smart woaaaa

:)

pakai tyto mesty best !
 Sayang, sayang ade aksesori yunk...

aksesori yg menarik !

Nak boh jugak lahhhh

-,-

Alahaaaiiii comel gila!!

Kalau untuk C3 punya adekan best !

Comel laa cap ni 
 Makanan pun ade yunk...
Lolipop !

yummmy!!

nak buat biskut raya la nanti hahahaha

Ehehehe comel
Beg yg comel !
Nak beg cm ni satu

Beg cm ni jugak 1

Dan mcm ni :) 1

Kalau sayang bg nanti boleh ayang buat tyto cm ni :) mesty best !


Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki