Truly Follower

FB's Follower

DIA

Orang cakap, kalau kau sayang DIA kau jangan curang dengan DIA
TAK, aku tak pernah curang sejak aku kenal DIA

Orang cakap, kalau kau cinta DIA kau jangan benci DIA
TAK, aku tak pernah benci sejak aku cintakan DIA

Orang cakap, kalau kau suka DIA kau harus terima DIA seadanya
TAK, aku tak pernah menyesal dan aku terima DIA seadanya

Orang cakap, kalau kau nak dia kau jangan buat DIA tertekan
TAK, aku tak pernah berniat hendak memberi DIA tekanan

Orang cakap, kalau kau hargai DIA kau jangan buat DIA menangis
TAK, aku sangat hargai dia dan aku taknak pon tengok DIA menangis

Orang cakap, kalau kau sanjung DIA jangan buat DIA seperti hamba
TAK, aku sanjung dia sebagai lelaki dan tak pernah nak perhambakan DIA

Orang cakap, kalau kau hormat DIA jangan marah/tinggi suara pada DIA
TAK, aku hormat dia sebagai lelaki dan tak suka marah DIA

Orang cakap, kalau kau anggap DIA sebagai BF jangan kau buat dia merana
TAK, aku selalu buat dia bahagia, aku selalu fikirkan DIA...

Orang cakap, sayangilah cintailah hargailah sanjungilah hormatilah dia selagi DIA masih bernyawa kerana perginya DIA tiada ganti walaupun serupa..
TAK TAK, aku sangat menghargai DIA, cintai DIA, sanyangi DIA, dah hormati DIA..
Aku taknak kehilangan DIA


Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki