Truly Follower

FB's Follower

Dinner With my Dad!

Kau tak pernah makan malam ke dengan bapak kau? Alamakkk mesti la pernah tapi itu dolu-dolu, *bak ayat Anies Wahab* Ermmm nak story ni meh laa dengar, dekat sikit, dekat sikit... Ok, semalam 2/4/11 abah call petang tu cakap abah ada di KL . Hah sudaaaa menggelabah tetek dah aku . Yela, taktahu la semua jadi tak kene kan. HAHAHA Abah cakap dia ade di Bukit Antarabangsa nak pergi tengok rumah yang bakal abang aku tinggal sebab abang aku akan mula bekerja di Cheras . Petang tu abah call ajak keluar makan . Ok ok siap siap la . Pukul 6:30 ptg abah pon sampay kat bawah , menggelabah aku turun, boleh pulak lif lambat kan . abah kt bawah mesti marah sebab tunggu lama , haihh nasib badan . Jumpa abah semua salam salam. Terus gerak ke Bukit Bintang , tempat makan abah yang biasa dia singgah la kan . Park kereta kat Sg. Wang, then pergi ke Nasi Ayam Shop di depan tempat orang ramai shisha2 tu . Layan abes aku makan . Abah order Ayam setengah ekor, haaa sakan aku makan .  HAHAH Sambil makan borak borak . Biasalah dengan syarahan+nasihat+mcm mcm laa malas nak gtaw kan, Hanya aku sahaja yang tahu ecehhh :p gelabah pulak kan . Ok, lepas makan jejalan sekitar Bukit Bintang, Hari Sabtu pulak kan, memang stok budak hari Sabtu lah kan , dengan macam2 pakaian laaa bagai . Haihhhh Lama jugak kat BB then dalam pukul 8:30mlm aku pon dihantar balik oleh abah . :) Dalam kereta borak lagi , aku tunjuk kat abah mana tempat aku kerja, mana tempat aku selalu lepak, mana tempat aku selalu tunggu bus bla bla . HAHAHA Finally, sampay rumah , sebelum tu mama dah msg msg tanya kat mana semua . Chop, aku siap promote kat abah package hotel tempat aku kerja, bg special price bla bla :) Nanti abah cakap dia bawak 1 rombongan check in hotel aku :) 

Balik tu, turun kereta salam abah cium muah muah kat abah pastu salam yang lain . 
Pastu balik laa :) best la dapat jumpa abah terchenta kan :) dah lama kan tak jumpa . 
ok , itu sahaja . HAH ? gambar ? takde laaa derr . Sorry sebab yela abah saya nu penuh dengan rules ! itu ini takbole . kene ada tatatertib semua so nak gedik agak sukar laaa :) 
Gambar apa pon takde snap . Haihh sorry la ya 

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki