Truly Follower

FB's Follower

Dua Hari Berturut-turut! PENAT !

Khamis, 14/4/11

Boring kot lepas balik kerja takde hala tuju atau lebih hebat tiada chillin, ecehh . So, dengan sengajanya aku just text Ekin time tu pukul 8am,aku tanya "weyh, kau kerja ke? Jum keluar" Dalam pukul 12 tgh hari Ekin pon reply "aku cuti, jum laa aku pon boring" Aku tak reply sebab tak dgr, tengah kerja kot time tu . Ekin pon call lagi sebab nak double confirm .  Then, deal pukul 3ptg Ekin dtg pick up aku di tempat kerja aku. Lama tak jumpa Ekin memang renduu! Ok, pukul 3 tepat Ekin sampay. Ya, aku tahu Ekin sememangnya kawan aku yang sgt menepati masa okey! Kalau dia ckp pukul 3 sampay mmg pukul 3 lah sampay. Senang kalau berjanji masa dengan dia sebab aku sgt yakin dia sukar nak memungkir janji dan masa . "Alamak terlebih suda" HAHAH Sampai je, kitorang terus ke Bremm Mall di Kepong sebab aku nak pergi byr internet . Tak boley blaa Ekin salah stop di salah satu traffic light di area Jalan Ipoh . Dia ingat lampu merah tu kawasan dia kene berhenti, sekali itu traffic light utk ke arah selekoh kanan daaa Sumpa kelakar . Camner kau pass lesen duh? HAHAHA selamat time tu jalan lengang. Malu aku tahu.

Sampay Bremm Mall jalan-jalan jap. Perut memang laparr ! Di Bremm Mall memang takde mende nak makan so decide nak ke Mc'd Titiwangsa. Ok fine, gerak ke kereta.. Tetiba Ekin cakap, "aku suka drive jauh-jauh" Hah sekali lampu di kepala aku muncul! Aku pon ckp , "Jum la gerak Shah Alam jumpa Dana" hahaha Ekin ckp " ish aku mana tahu jalan" aku pon ckp " Ishh aku tahu la jalan" Then aku call je Dana, and dia memang ada di Shah Alam kebetulan dia takde kelas, Ekin terus baling telefon, then ckp " JUM AH KITA GERAK SHAH ALAM" Perghh brutal pulak minah pendek ni hahahah . Apalagi, terus cari highway . Kelakar lagi sebab tersesat masuk ke kawasan kampung Segambut pastu terus muncul di area Kawasan Perindustrian. Dengan jam nya! Haihhh . Pusing-pusing at last jumpa! Terus la masuk highway..Ingat jalan dah betul , sekali tersalah lorong lagi , terus menuju ke arah Bangsar,TTDI, bla bla . Gasak la kau Ekin , Dua kali aku n ekin tawaf di kawasan highway yang sama. Plus, dua kali masuk tol yang sama :) Terer kan kan :) Terus masuk ke area Subang . Ya Allah jam teruk! 


Sabar jela aku dalam kereta, naik kematu bontot okey! Dana pulak call call tanya kat mana bla bla HAHAHA sorry la Dana Ekin buat hal.. -,- Dah layan jam , sampay la jalan dah kembali stabil. Terus pecut masuk Shah Alam, sekali lagi masuk Shah Alam kitorang sesat ! Taktahu kat mana, Kitorang salah masuk seksyen , Dana di Seksyen 13, kitorang ada di mana entah. Dua kali lagi tawaf . Dah memang jadi kereta Tawaf Haji rasanya. Sampay Ekin ckp " Kita masuk Sekyen 10 je, mesty akan ada Seksyen 13 lepas tu" Betul jugak kan dia ckp , follow je. Last last jumpa jugak lepas tu jumpa rumah Dana. Amek Dana keluar pergi ke PKNS Shah Alam, lepak kt Tasik Shah Alam tu . Ramai betul orang, pergi beli Mc'd then berkelah laa kt situ 

Best gila tempat ini . :) tengok dalam air tu ada apa :)
Guess what?

Amboyyy suka suka hati je ye landing !

OMG! Dana kau selit apa tu? HAHAHA

I love you GUYS !

Mc'd sedap !

Gedik la dorang ni

Ini la Ekin
Seorang perempuan yg sgt menggelabah apabila memandu HAHA

Haa ini sebenarnya apa ?
LABI-LABI ke KURA-KURA ?
Keliru . Garlock ckp ini Labi-Labi
Aku sempat baling kentang Mc'd kat dorang
berebut-rebut doh 

Ehehehe
Lepas tu dah maghrib, balik laa . Banyak lagi mende terjadi time ni, malas nak cerita sebab aku sgt sgt nak tergelak :p Lupakan aje. 
Dah malam ni, taktahu nak kemana. Masing-masing tanak balik . So, Dana ckp "Jum ICITY" Ekin on je, aku lagi la on tak off off :) Dari Seksyen 13 ke Seksyen 7. Pergi lepak ICITY :) 
Seronok lah . Tak ramai then murah plak tu , WEEKDAY KOT !


sempat main game ni, tp sayang tak menang .
geram kot tgk tedy bear yg tergantung2 tu haihhh
Pukul 10 kitorang gerak blk . Hantar Dana blk rumah dia sebab malam tu plak dia nak p layan Shisha . Perghh penat gila . Sampay KL dalam pukul 11 lebih, yela time dah masuk KL boleh tersesat lagi kan sampay ke Taman Duta tu . HAHA Pelik gila tempat tu rupanya kawasan perumahan Tmn Duta. Malu gila. Dah la sunyi sepi . Balik singgah hotel pick up Garlock. Eh eh lupa nak cerita, sempat drive-thru Burger King hohohoho :p
Sampay rumah mandi mandi tyto . Best gila lah . Thanks Ekin!

Jumaat 15/4/11

Tengah kerja , Dana text cakap " Lyn kau kt mana" Aku pon reply " kerja, nape kau kt mana? lepak jum" Dana pon ckp "aku sampay tmpt kerja kau pukul 3:15pm japg" SET. Keluar lagi, plus baru dpt Points kot :) Happy betul . Boleh plak hujan lebat time tu, Diaya redahh je. Lepas pick up aku, Dana ckp harini biar aku plak drive sebab semalam Ekin dah drive. Aku pon ckp takpe, aku tetap jadi penumpang yg setia :) Ekin pulekk call call tanya kat mana. Perghh harini Ekin pakai lawa lawa :) eheheh Kitorang selekeh je. Terus gerak Jusco Kepong, sebab planning nak tengok wayang. Tapi tak jadi sebab ceritanya semua timing tak betul . Apa lagi, shopping aje :) Beli itu ini , pergi makan bla bla . Nak balik tu, boleh plak ada budak baju sama dgn Ekin . Gelak laaa kitorang kat situ semua pandang . HAHAH malu memang malu tp takleh nak tahan gelak dah hahahaha . Pukul 7 gerak balik . Hantar Ekin then aku n Dana pon gerak balik . Harini keluar sakan tp lupa nak snap pic. Haihhh . Papepon aku enjoy! 
Thanks Dana :) 

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki