Truly Follower

FB's Follower

Welcome to the WORLD, Izzul Islam :)


Hah? Siapa ni ? Siapa ni ? Anak sape ni ? Siapa Siapa ? -,-''
Udah lerr jangan nak buat-buat pening kepala, takyah nak serabut-serabutkan otak! 
Inilah anak buah baru aku, iaitu anak kepada kakak aku, Lydia Marzuki yang telah selamat lahir ke dunia pada 23hb April  2011 di Hospital Serdang . Jam berapa? Tidak pasti, nanti Lyn double check balik okey. Nama budak tembam ni, Izzul Islam Bin Muhammad Fisoll. Beratnya ketika baru dilahirkan adalah 3.55kg . Besar kan kan? HAHAHAHA Sampai mama Lyn cakap " kau tahu tak anak Kak Noly berat dia 3.55kg. Berat besar tembam! Haihh patutlah malas nak keluar sampai kene masuk ubat" HAHAH mama Lyn ni selamberr rawwkkk je. Pastu mama cakap, "malas macam kau la kan Lyn" eh eh balik balik Lyn pulek.. HAHAA Seronoknye hati apabila dapat berita kakak aku selamat dan bayi pon sehat. Sebelum ni kakak aku terpaksa ulang alik dari rumah ke hospital semata-mata untuk bersiap sedia jikalau tetiba air ketuban pecah. Lyn sekarang memang tak puas hati dengan doktor yang handle kakak Lyn, boleh dia cakap " Apa-apa jadi jgn salahkan pihak kami bla bla bla" otak lu!! Doktor apa la tu macam lari dari tanggungjawab. Kuang ajo kan. Kesian kakak aku . Bikin dia lemah semangat je. :( Apa-apa pon syukur ALHAMDULILLAH kerana kakak Lyn akhirnya berjaya melahirkan seorang bayi yang sihat :)

Sorry ya Kak Noly tak sempat pergi tengok Kak Noly kat hospital . Sorry Sorry

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

2 comments:

  1. name die izzul islam?
    nme die sme dgn artis dlm cite tv9 tu. hahaha.
    ko usya ah cita&cinta ary khamis 8:30

    ReplyDelete
  2. hah ? aku mana ade masa nak tgk tgk tv ni . lagi2 tv 9 . yeke sama ? msty mak pak dia amek nama folo artis tu . tp kakak aku ckp dia amek starting I sebab anak dia yang 1st starting I jugak :)

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki