Truly Follower

FB's Follower

Finally I got It !



Okey, sekarang kita berada di Zon Makanan Bebas! Di mana anda semua bebas melantak apa sahaja yang ada di sini yang pastinya HALAL dimakan dan ditelan hidup-hidup. Dan sekarang kita.... Chop chop, kau pernah kene ayunan buaian maut tak Lyn? Tidakkan.. So jangan nak buat havoc kat sini. Okey, di sini teringin pulak aku ingin membuat entry "Impian Ku Tercapai Jua" ala ala versi bersyukur sikit. Korang Faham? -,- okey aku pun tak sangat. 

Hari Ahad lepas, aku tak kerja kerana sakit tekak terlampau dah juga demam kepialu terlampau. HAHAHA jangan nak kepialu sangat Lyn . Ermm takde laa demam biasa laa kanak-kanak membesar kan.. Walaupun ya, walaupun demam aku tetap gagah keluar ke Pavilion. Ini atas sebab musabab tertentu. Alang-alang dah ke sana, layan satu muveeeii sikitt . 


Cerita ni ? Ermm boleh laaa . Takde laa best sangat takde laa boring sangat. Sumpah, Fast & Furious 5 more betttaaa . :) *Tak habis-habis dengan F&F 5 kau tu Lyn. Padahal dah seminggu lebih kau tengok cerita tu* Okey okey sambung balik pada tajuk . Finally I got it, ermmm apa yg got it got it sangat tu kan. Dapat CARL'S JR ! :) Ya kan kan sebelum ni Lyn ada cakap kat korang teringin sangat nak makan CARL'S JR . HAH ? Takde erk ? Lyn takde cakap erk? Ouhhh rasanya dalam hati kot Lyn meronta-ronta nak makan . Ehehehee
Memang tekak tengah tidak berselera makan tetapi dapat je CARL'S JR rasanya macam seperti kera dapat rose flowers . Dengan semangat aku berdiri dekat 15minit di depan CARL'S JR tu hanya untuk melihat menu . "Ermm nak yang ni laa eh tanak tanak nak yang itu laa . Eh takmau laa nak yang tu laa sebab besar sikit , alaaa tanak tanak sebab ada banyak sayur.. Erm ok laa saya nak ini laa . Haaa nak beli dua burger laaa, nak burger itu dan ini.."
Sekali 1set Western Bacon Cheeseburger & ala carte Carl's Fish Burger . Total RM29.00 . Garlock order Teriyaki Burger 1 Set & Isi ayam . Total RM37++ . Kenapa dia punya mahal gila? @,@ Ouh Teriyaki memang mahal . Takpela janji awok bahagia okey . Lepas dah beli cari tempat duduk. Garlock pandang Lyn langsung tanpa berkelip matanya selama lima minit. Dia cakap " Betul ke ni 2 burger makan ? Ini bukan Mc'd okey. lagipon kenapa beli 2 burger, sayang punya tak habis nanti, kan ayang boleh habiskan sayang punya" -,- -,- Takpe laaa, Semua saya boleh makan :) HAHAHAA Alhamdulillah saya dapat makan apa yang saya idamkan. Sangat menjilat kuku jariku kerana terlampau sedap plus plus :) 


Okeylaaa itu shj nak beritahu . Apa-apa pon Finally I got It ! :) see





Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki