Truly Follower

FB's Follower

Happy Birthday Lyn Marzuki :)

Cake ni mama saya yang belikan :)

comel kan kan , sedap whoaaa
*abaikanlahhh rokok tu*
Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Me
Happy Birthday to Lyn
Happy Birthday to Me !! 

Allah selamatkan aku
Allah selamatkan aku
Allah selamatkan Lyn Marzuki
Allah selamatkan aku !!

Alhamdulillah syukur ke hadrat Illahi kerana sehingga ke hari ini, di tarikh ini aku masih lagi bernyawa dah sempurna tubuh badan serta masih lagi cuba menepis godaan nafsu makan yang melanda pada diri aku ini . Hehehe . Ye, Hari ini birthday aku, eh cakap melayu.. Harini hari jadi aku yang ke-19 . Percaya tak? Percaya tak? Haaa tak kan.. Aku pon sama.. Hehe
Apa???? *dengan gaya mata terbeliak seperti terkena renjatan elektrik* Apa? Aku dah sembilan belas tahun ? Tidakkk aku tidak percaya . 

Okey, rasanya laa kan, last aku meraikan hari jadi aku ni tujuh tahun yang lepas. Maksud aku secara besar-besaran. Panggil kawan-kawan sekolah, jiran tetangga, kawan-kawan di rumah, masak-masak, ada kek BESARR , dan paling tertunggu-tunggu ialah HEHEH HADIAHH laa

Nak dijadikan cerita ni, harini seperti biasa aku pergi kerja, balik kerja macam biasa. Langsung takde tanda-tanda nak menyambut hari jadi aku ni malam ni. Firstly, sebab esoknya aku kerja pagi, so tiduurrr awal! Secondly, semua macam takde apa hal. Laron dengan bf dia lepak rumah aku tapi diorang buat tak tahu je . Thirdly, hahaha Garlock kerja. 
Eh, tak kesah laa raikan ke tak, janji aku happy time birthday aku :)

Malam tu, sambil menanti detik jam 12 tengah malam, ecehh.. Aku relax je, dah tidur dah pon sementara tunggu Garlock balik kerja . Laron and Syawal memang dorang ni kecoh nak mampus kat rumah aku, kejap gadoh, kejap gelak, kejap main kejar-kejar, kejap muka masam, haihhh aku penat tengok ! Penat Penat . Sebelum tu mama keluar pergi makan, tahu tahu balik ada KEK doh! hehehe nak tengok mama tak bagi bukak, ecececehh pasti itu kek untuk Lyn Marzuki kan kan. *macam perasan tetiba time tu pastu tersengih sorang-sorang* Dah laa malas nak teka teki , aku pon tertidur laaaa sampai pukul 1 pagi. Tahu tahu Garlock call suruh turun bawah, dia cakap Laron suruh ambik barang dekat Diyana. HAH ? Dana datang ? ermm Lain mcm ni aku rasa. Ok lemah longlai turun je. Dengan pakai baju tidur, muka sembap, badan letih turun jugak. Turun je nampak kereta Ekin, eh aku memang kenal sangat kereta Ekin. Ok, fine at last nampak Dana kawan-kawan dia semua . Damn, dorang semua datang . Hahahaha seronok gila aku . Berdebar pon ada. Yelaaa rasa mcm "eh betul ke dorang ni semua ? hehehehe" Salam salam peluk cium muah muah muah , borak borak. Aku ajak semua naik atas. Semua tanak.. Lepas tu, masing-masing bisik bisik . Alamakkk aku mati mati ingat nak meronda-ronda malam ni sebab birthday aku kan, hahaha "lagi sekali cek buat perasan sendiri!" Tengah gedik-gedik dengan yang lain tetiba korang tahu tak.... 

Ya Allah, terasa duniaku gelap seketika. Bukan seketika, tetapi selama 10minit laaa.. Terasa badan aku ni basah, mata pedih pedih, berlendir, paling tak boleh blahhhhhhhhh mulut aku terasa air lendirr . GGgrrrrrr air telur aku terminum :( sedihhh betul . Guys, I got Prank ! alaaahaaiii kata lain WA KENA BEB ! Kena apa? Aku kene tepung, kene telur sebanyak 2biji . DANNNNN siapa punya kerja, dah tentu musuh dalam selimut aku, atau lebih dikenali musuh sepanjang zaman aku, MOHD SYAWAL BIN BOSTAMAN ! Anak Pak Bostaman memang nak kene betul.. Ya ya aku kene cool, dorg cakap birthday girl kene cool. Garlock siap tuang lagi tepung atas muka badan kaki kepala aku semua . Cool laa katakan, diam jelaaa .

comel tak :p

Nampak tak gambar ni? Inilah hasilnya selepas musuh sepanjang zaman aku tadi buat hal. Gila ke bahalul namanya ni? Dengan baju dah serupa macik macik tua lepak depan anjung rumah petang-petang sambil minum air, muka sembap macam budak lupa nak tidur secukupnya, dengan rambut dah macam Hantu Kak Limah haihhh . Ouh ya, lupa tema aku malam ni Hantu Kak Lyn Balik Kondo. :) Cer tengok gambar ni 







Siapa ni? alamakk aku laaa . Tengok betapa kejamnya semua orang malam tu. Aku dibiarkan seperti orang gila yang seperti kehilangan duit seposen. Habis semua orang kat situ tengok aku. MALU MALU MALU . :( :( Ya ya kerja musuh aku laa ni.. Dia memang suka buat aku mcm orang gila. Takpe, hari ni hari aku sebab hari ni birthday aku. Nanti nanti hari kau pulak sebab haritu nanti birthday kau :) ehehehe Betul tak wahai Cwal ? HAHA 
Ermmm semua tanak peluk aku, tanak dekat dgn aku, tanak pegang aku. Garlock lagi laa terus jauh :( Lepas tu lepak laa kt kedai makan depan rumah aku ni, sumpa malu lagi, sebab tu tempat makan aku hampir setiap hari. Setiap hari aku control cun okey , tp malam ni habis, punah ranah, hancoss, muchachosss  segala ayu yang aku control apabila Hantu Kak Lyn Balik Kondo muncul . Gggrrr Abe yang ambil order siap boleh gelak gelakkan aku. Sabar jelaa. Ahh sebulan aku tanak pergi makan kat sana! :( Malu sgt . 

My BFF and BF :)
kemana aje aku ada, dorg pasti ada :)
ILY guys !
Tension tension hahaha
Musuh aku suh pandang dia time ni sebab nak amek gmbr
HAHAHA bole plak ada candid depan aku :)
Bf Dana ni suka kasi gimik tawww :p

Lastly, semua nyanyikan aku lagu Happy Besday day day kat aku . Ya ALLAH, sumpah happy,terharu, sebak semua ada ecehhh :) Lagi lagi BFF aku semua ada, Laron, Dana, Ekin :)
Happy Gila! Biarlah aku buruk cenggini, hatiku tetap happy. Ecehh . Dah abes tiup lilin, makan kek upenye musuh aku buat hal lagi. Tadi tempek dengan telur, kalini kau tempek aku dengan kek! Untungg laaaaaa . Ekin pulak tuang hari, ais batu kt kepala aku, ya ya dah macam mangsa buli dah . Tambah dengan kawan-kawan Dana yang gila-gila tu. Semua permainkan aku kan. Mentang-mentang aku time tu dah macam orang gila nak mampos!
Lepak lepak gelak gelak, then pukul 2pagi tu semua gerak balik . Salam je sebab semua tanak peluk aku or cium muah muah kat aku. Sedihh ouh . ggrr Takpe hari aku . Tunggu laa kau wahai Diyana Tiara, Laron Ouh dan MOHD SYAWAL BIN BOSTAMAN ! 

Apa-apapon ye aku happy sebab rupanya ada jugak yang sudi nak raikan birthday aku ni. Ada yang sanggup datang dari jauh2 naik moto semata-mata nak pecahkan telur kat muka aku ni, nak baling tepung walaupun aku tidak merelakannya hehehe Dan tak lupa TERIMA KASIH banyak-banyak pada sesiapa yang ingat birthday aku,hantar SMS wish birthday di tengah-tengah malam, sanggup tunggu sehinggap detik pukul 12 malam. Terharu sangat. 

Di Facebook ramai gila yang wish hingga 300 orang :) Terasa diriku begitu berharga :) Thanks pada BFF aku Laron sebab belikan aku hadiah :) Sweet sgt hadiah dia tu :) 
Thanks pada Dana sebab buat party jinak depan rumah aku kan, hahaha Thanks doh
Thanks pada BF Dana sebab berjaya pecahkan telur sebiji lagi di atas tepat kepala aku!
GGRRRR baru nak kering badan aku dah busukkk balik!

Again, thanks to all who wished my birthday even in very short form I am really appreciate it
THANK YOU . 
And Happy Sweet 19th to Me :) 





Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki