Truly Follower

FB's Follower

Hazama Juara AF9 :) KAUTIMM


Haa kacak tak ? Kacak bukan, Kenal tidak? Ini lah Juara Akademi Fantasia 9 Hazama ! :) Yea, yea sebelum dia masuk AF9 lagi kita dah kenal dia sebab dia pernah masuk dalam Prelude AF4 tapi sayang rezeki takde.
Tak salah kalau berusaha lebih, tak salah kalau tak putus asa , janji kita capai apa yang kita nak . Macam tu lah yang dilakukan oleh HAZAMA AF9, JUARA TERAKHIR AKADEMI FANTASIA MUSIM KE 9.
Bagi Lyn la, memang patut dia diberi anugerah ini kerana berkat usaha tanpa jemu beliau telah membuahkan hasil apabila dia diterima masuk ke Akademi Fantasia dimana tempat yang semua berjuta-juta orang teringin nak masuk termasuk Lyn laa ecehhh :p HAHAHA Selama lima tahun penantian beliau untuk masuk ke AF ternyata tidak merugikan malah sangat menguntungkan dan beliau boleh dikatakan sangat bertuah sebab diberi PELUANG KEDUA bak kata Dato' Ramli MS. So, beliau pun tidak mensia-siakan bahkan menunjukkan prestasi yang baik dari minggu ke minggu. Pada mulanya, kita tengok Hazama ni macam poyo, berlagak, sombong sebab apa semua dia buat dia nak dia yang dapat . Betul kan kan? Itulahh gaya seorang yang betul betul inginkan apa yang diimpikan . Bukan macam sesetengah budak yang masuk AF ni, kekdg ada yang masuk semata-mata nak galamourrrr gituuu , tak pon nak perhatian camera-camera gituu . Haihhhh

Ahh biarlah berapa orang pon tak puas hati, berapa orang pon nak mengutuk , berapa orang pon cakap "Dia tak patut jadi juara" berapa orang pon nak cakap dia tak handsome bla bla bla, segala kenyataan anda tidak dapat merubah apa apa dan dah terbukti tertulis bahawa HAZAMA Juara AF9 :) So terimalah kenyataan :)


Sekarang ni Lyn tengah cuba nak menyukai lagu Hazama sebab susah nak minat sesuatu lagu tu dalam masa yang singkat hohohoh :p Apa apa pon Hazama terbaik di mata Lyn :) Go Hazama Go !

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki