Truly Follower

FB's Follower

Happy Happy Birthday !

Bulan Julai rasanya bulan yang ramai sangat kot menyambut ulang tahun terutama kawan-kawan aku . Itupon ade yang aku ingat ada yang aku kurang ingat, dan ade yang terlupa terus. HAHAHA macam-macam dalam kepala otak aku neh. TAPI, birthday BESTFRIEND aku tak pernah aku lupa *cuma dah tak kuat nak tunggu tepat pukul 12 tengah malam untuk wish* HAHA Setiap hari aku nak kene check DIARY ELECTRONIC aku untuk tengok siapa punya birthday HEHE eh, bff punya tak payah tengok, memang dah set kot dalam memory otak walaupun terlampau banyak penyakit dalam badan aku neh . 


First of all,
HAPPY BIRTHDAY MY BELOVED BFF
NOR ALMARJAN BINTI MD ARIFFIN


Birthday dia pada 18hb Julai baru-baru neh. Tak bestnye sebab time birthday dia, dia takde di KL, lebih tepat dia takde dengan aku. So, camner nak prank dia, camner nak celebrate . Terkubur begitu sahaja niat nak celebrate . Eh tapi aku ada belikan dia hadiah, dah menjadi kewajipan aku dan dia untuk saling memberi hadiah :) Ermmm aku bagi dia "purse" sebab dia pernah laa membebel bagai mak nenek kebayan belakang kampung berjuntai lah kan pasal pursenya yang dah hampir nazak, hampir lunyai, hampir tenat dan segala-galanyalah . Aku memang niat nak belikan dia purse dan alhamdulillah tercapai jugak. Nasib baik dia minat dengan hadiah yang aku bagi . Apa-apa pon Happy Birthday my DEAREST BFF . :)
May ALLAH Bless you !


HAPPY BIRTHDAY MY BELOVED BFF 
NURUL FARHANA BINTI RAJME


Birthdaynya pada 25 Julai. Farhana kawan baik aku dan juga kawan lama aku. Sumpah rindu dia sangat sebab dah lama tak jumpa. Last jumpa semasa Form 4 tak silap. Contact pon jarang, sms langsung tidak. Sedih sangat bila teringat kenangan2 kitorang dulu-dulu . Dalam kelas duduk sebelah-sebelah sampai semua orang kat sekolah semua sedia maklum , ecehhh . Ermmm tak sempat nak post apa-apa present . Dengar cerita, dia akan continue study di UITM Shah Alam. Whoaa adakah ini peluang untuk aku boleh rapat dengan dia? Yela, macam kaget je sebab lama dah tak berbual, gelak sesama.. ermmm hang boleh masuk kepala lagi ka ngn aku kecikk?
Happy Birthday and May Allah bless you !
ILOVEYOU


HAPPY BIRTHDAY MY DEAREST FRIEND
NUR SHAKIRA 


Happy Birthday comel ku :) HEHEHEHE Tak sedar upenye birthday dia pada bulan Julai . 26 Julai. Nasib baik bf dia inform. Ada makan-makan lagi tuuu kat rumah Kyra . :) ada nugget, fries, kuew tiaw goreng, air coke dan juga sirap ! Yummy . Jumpa dengan Fatyn lagi :) Tapi ermm malu-malu pulak haihh . Sedih betul . Kyra macam biasa laa adat orang celebrate birthday mesti mandi tepung, telur semua kan . Kyra pon kene hahahaha 
Happy Birthday again to you . 
May ALLAH Bless you !


HAPPY BIRTHDAY MY DEAR OLD FRIEND
NUR AZYYATI BINTI BASRI


Babe, Happy Birthday to you . Actually aku confused pulak bila birthday dia ni. Tapi dengar kata hati memang 27 Julai birthday dia. Plus, agak menyedihkan aku tak sms dan wish birthday dia . Kredit takde langsung dan time hari tu ada masalah sikit.. Apa-apapon aku tak lupa punya birthday kawan aku sorang ni :) Sejak dari darjah 5 aku berkawan dengan dia. Aku suka gila dengan rambut dia . Panjang straight semula jadi whoaaa HAHAHAHA
Happy Birthday !
May ALLAH Bless you !



Ini lah antara birthday kawan kawan ku yg sempat aku tercatat dalam diary aku . Selebihnya kene research balik . HAHAHA Semoga kalian panjang umor dan sentiasa dimurahkan rezeki.

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

2 comments:

  1. Hehe. Thanks mucux. Tarikh semua sebelah sebelah je. Hehe.

    ReplyDelete
  2. hehehe a'ah kan kan jeles betul . kan best kalau mucux pon sama bulan dgn korang semua

    ReplyDelete

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki