Truly Follower

FB's Follower

Pantai Remis :)



Dah lama tak nampak laut walaupun tidaklah sebiru laut seperti di Pulau Tioman. Dengan tanpa perancangan yang teratur lagi hebat terus ke Pantai Remis selepas beberapa hari sebelum tu aku mengadu kepada boyfie aku nak sangat pergi PANTAI REMIS. So, hari Ahad hari yang menyeronokkan dan santai bagi orang-orang pekerja kerajaan dan pekerja ofis aku pon dapat pergi ke Pantai Remis dengan boyfie. Excited giler bebeh...HAHAHA Sana pulak penuh dengan orang jual-jual makan (paling takleh blahh nampak makanan yang beraneka warna), baju, barang-barang borong, kasut, macam-macam. Actually nak cakap aku batak sangat nak tengok laut itu tidakk lah, sebab sebelum neh memang aku pernah tinggal di kawasan pulau. HEHEHE Pulau Pinang Pulau Mutiara :) ECECECEHHH Tapi memandangkan lama sangat dah tak tengok laut, batak ala kadar tu adalah jugak sampai boyfie cakap "Gedik sangat asal neh





Selama 19tahun hidup ini kali pertama aku ke Pantai Remis. Memang seronok sebab angin laut lain dari yang lain, bila tengok ombak tu rasa tenang sangat. Kawasan luas air laut tu memang buat hati tak keruan okey . *Perumpamaan yang tanak overdos sangat* Ada banyak kedai-kedai jual baju, beg, bantal, bear-bear hehehe . Rambang mata tengok . Itu nak ini nak last last habis dekat RM100 . Boyfie aku sempat lagi beli kerusi malas untuk abah dia. Nak pergi lagi nanti sebab nak beli carpet untuk raya :) Murah gila kat sana . Opss, terjumpa Kak Tina dengan tunang dia, Along hehehe . Upenye sini tempat diorang dating . Boleh lah nak skodeng lepas neh HAHAHA


Lepas pergi Pantai Remis terus makan di Aroma Ikan Bakar. Sedapp lah sangat . Udang goreng salu tepung sangat rangup whoaa . Semua udang aku habiskan . Ketam masak cili api memang menusuk hempedu lah sebab pedass sangat. Ikan siakap 3 rasa lagi perghhhhh licin tinggal tulang, satu jag air tembikai laici dan sat jag air sejuk . :) Harganya tidaklah semahal seperti jangkaan pertama kami hehehehe Okey lah kalau bawah pada RM100.. Puas hati . Balik tu singgah Meru kejap, lepak-lepak kemudian balik :)

Thanks for your reading,please leave your feedback or comments

No comments:

Post a Comment

Segala yang tercatat tercotot di atas ini adalah HAKMILIK Lyn Marzuki